danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Naaj! ****** i helvette. Brilleland stenger jo klokka tre. Og nå er klokka iaffal ikke før tre. Da må jeg bruke linser liggi i horelinsevæske i to dager til. Hor! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Glad jeg ikke bruker linser/briller. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Var ikke så rawt med linser på TG nei. Gikk vel uten i et par dager. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Candyfloss: Attention wh0re. no shit men anyway, fikk endelig tak i den nye The Dark Tower boka! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Glad jeg ikke bruker linser/briller. Får linser om noen uker i bytte mot mine briller.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Får linser om noen uker i bytte mot mine briller.. Du burde ha briller å supplere med. Hvis jeg har på linser for lenge, blir de tørre, og da ser jeg ikke en dritt (for å overdrive litt)... Også er vi ikke slemme mot Thea, er vi vel? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Huff. Sovnet visst, jeg. Vært i byen i dag og kjøpt undertøy til 19.50 pr stk! Og, sosohal, det gjør ikke noe at jeg blir mobbet litt, jeg nyter det for det meste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Også er vi ikke slemme mot Thea, er vi vel? Vel, jeg vil kalle det attention wh0re når man poster "hei se hvem som er her!" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Me se bilde av undertøy ? *grin* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Også er vi ikke slemme mot Thea, er vi vel? Vel, jeg vil kalle det attention wh0re når man poster "hei se hvem som er her!" Huff, du misforstår meg fullstendig. Men deg om det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 /me vil også se på undertøy. Me stjal en truse fra en vennine på pur faenskap engang. måtte gi den tilbake ( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Huff, du misforstår meg fullstendig. Men deg om det. Ja du om det Skal se tomb raider 2 senere i kveld. Kanskje Freddy vs. Jason også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 /me vil også se på undertøy. Me stjal en truse fra en vennine på pur faenskap engang. måtte gi den tilbake ( Måtte gi den tilbake? Var det det eneste eksemplaret? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tomb raider 2 er grei nok, siden det er Angelina Jolie. Ellers; søppel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 /me vil også se på undertøy. Me stjal en truse fra en vennine på pur faenskap engang. måtte gi den tilbake ( Måtte gi den tilbake? Var det det eneste eksemplaret? Nei hun syntes ikke det var morsomt. Var sånn silke thong greie. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tomb raider 2 er grei nok, siden det er Angelina Jolie. Ellers; søppel. Og så har KoRn laget nytt soundtrack :rup: Nei hun syntes ikke det var morsomt. Var sånn silke thong greie. Vel, kommer da an på hvordan du tok den da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På fest i fylla. Skulle på dass og det var klær til tørk. hihihi *grin* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På fest i fylla. Skulle på dass og det var klær til tørk. hihihi *grin* Vel, da er du da "unnskyldt" i det minste Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Også er vi ikke slemme mot Thea, er vi vel? Vel, jeg vil kalle det attention wh0re når man poster "hei se hvem som er her!" og har en link til bilder av seg selv i siggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg