Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt litt de siste fem minuttene og finni ut at jeg ikke er nerd, bare kanskje litt. Når "Tor." begynnte å prate om data til meg datt jeg helt ut liksom, prøvde å finne ut hva slags ram jeg hadde og sånn da, men jeg fant bare ut at jeg har dritdårlig data..

 

@ Lufen: Tenker ikke rettskriving når jeg skriver i SO3, ikke ellers på forumet heller..

Lenke til kommentar
Nerder defineres vel egentlig som "personer som har et innsnevret interesseområde", mao at de ikke har så mange andre interesser enn nettopp å sitte ved dataen...

Da er det kanskje på tide for meg å fylle inn noe i interesse delen på min profil eller hva det heter... :p

Lenke til kommentar
da tror jeg du burde prøve på nytt igjen ja

På din står det bare "pc".

 

På min står dette: "Ellers: Musikk, fotografering/filming, fotball, snowboard, soving osb.", i tillegg til de vanlige g33k-tinga!

og fotografering/filming er ikke nerde ting?

Lenke til kommentar
da tror jeg du burde prøve på nytt igjen ja

På din står det bare "pc".

 

På min står dette: "Ellers: Musikk, fotografering/filming, fotball, snowboard, soving osb.", i tillegg til de vanlige g33k-tinga!

soving ? :laugh: hehe

 

Er det en interesse?

 

Fin hjemmeside :thumbs:

soving er en god interesse det da

gøy og sunt :green:

Lenke til kommentar
og fotografering/filming er ikke nerde ting?

Nei, da er man vitterlig mye ut i naturen, i alle fall når jeg filmer og tar bilder. Senere, når ting blir overført til data, blir det hele litt mer vanskelig å bortforklare :D

 

Takk for hjemmeside-ros :)

 

Jøss... har hw.no problemer igjen..?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...