Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg trenger ikke det, skriver så utrolig bra og aldri med feil heller Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Rettskrivnings greier er jo en fin ting, jeg klarer aldri å skrive lange ord. Feks restartraunt eller hvordan det skrives Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) restaurant, ja Endret 20. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har tenkt litt de siste fem minuttene og finni ut at jeg ikke er nerd, bare kanskje litt. Når "Tor." begynnte å prate om data til meg datt jeg helt ut liksom, prøvde å finne ut hva slags ram jeg hadde og sånn da, men jeg fant bare ut at jeg har dritdårlig data.. @ Lufen: Tenker ikke rettskriving når jeg skriver i SO3, ikke ellers på forumet heller.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) restaurant, ja jeg støtter den, selv om mine rettskrivnings skillz ikke er så enormt mye å skryte av... hehe <- Det skal feires med en Bislett kebab! Siste spam fra meg ang. postcount Endret 20. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Alle tror man må ha så greie på data for å være nerd, og bruker dette som argument mot at de er nerder... Det holder å tilbringe store deler av dagen foran skjermen, IMO... Edit: Glemte det som er i feit skrift... Endret 20. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 men når kan man egentlig kalles nerd? når man sitter hele dagen foran skjermen? (vil du kalle fjortisser som spiller cs hele dagen nerd?) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 men når kan man egentlig kalles nerd?når man sitter hele dagen foran skjermen? (vil du kalle fjortisser som spiller cs hele dagen nerd?) Ja, CS-nerder Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nerder defineres vel egentlig som "personer som har et innsnevret interesseområde", mao at de ikke har så mange andre interesser enn nettopp å sitte ved dataen... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nerder defineres vel egentlig som "personer som har et innsnevret interesseområde", mao at de ikke har så mange andre interesser enn nettopp å sitte ved dataen... Da er det kanskje på tide for meg å fylle inn noe i interesse delen på min profil eller hva det heter... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 å? er det en sånn en der å ja Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Da er det kanskje på tide for meg å fylle inn noe i interesse delen på min profil eller hva det heter... Ja, jeg har nå prøvd så godt jeg kan, for ikke å virke som en nerd. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Da er det kanskje på tide for meg å fylle inn noe i interesse delen på min profil eller hva det heter... Ja, jeg har nå prøvd så godt jeg kan, for ikke å virke som en nerd. da tror jeg du burde prøve på nytt igjen ja Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 da tror jeg du burde prøve på nytt igjen ja På din står det bare "pc". På min står dette: "Ellers: Musikk, fotografering/filming, fotball, snowboard, soving osb.", i tillegg til de vanlige g33k-tinga! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 da tror jeg du burde prøve på nytt igjen ja På din står det bare "pc". På min står dette: "Ellers: Musikk, fotografering/filming, fotball, snowboard, soving osb.", i tillegg til de vanlige g33k-tinga! og fotografering/filming er ikke nerde ting? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 da tror jeg du burde prøve på nytt igjen ja På din står det bare "pc". På min står dette: "Ellers: Musikk, fotografering/filming, fotball, snowboard, soving osb.", i tillegg til de vanlige g33k-tinga! soving ? hehe Er det en interesse? Fin hjemmeside Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 da tror jeg du burde prøve på nytt igjen ja På din står det bare "pc". På min står dette: "Ellers: Musikk, fotografering/filming, fotball, snowboard, soving osb.", i tillegg til de vanlige g33k-tinga! soving ? hehe Er det en interesse? Fin hjemmeside soving er en god interesse det da gøy og sunt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 og fotografering/filming er ikke nerde ting? Nei, da er man vitterlig mye ut i naturen, i alle fall når jeg filmer og tar bilder. Senere, når ting blir overført til data, blir det hele litt mer vanskelig å bortforklare Takk for hjemmeside-ros Jøss... har hw.no problemer igjen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg