SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Vel har egentlig ikke noe planer. En kompis spurte om eg skulle være med på vårmønstringen som er idag: http://www.mkib.com/ Meneh eg har ingen som kan passe hunden og det er ikke plass til han anyways. Vi får se. Har lyst å være med. I år får ikke kompisen min stilt ut porschen siden de delene han hadde bestilt ikke kommer før neste uke. :/ Edit: Bare det ikke høljer ned som om det ikke var noe imorgen da. Ifjor regnet det som om jorden skulle gå under. Edit2: Seff vil eg se på amcars. Og råne bilder pga anlegg ovs... Endret 20. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Aha, biltreff er jo alltids litt morro syns jeg da Fikk ikke med meg når de hadde treff her sist, men Per (stefaren min) var der da. Natt til 1.mai er det alltid ekstremt mange biler på Hercules (kjøpesenter) blandt annet. Han kan ikke huske sist han så like mange rå biler samtidig, så jeg gikk glipp av noe da (var i england) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ja biltreff er gøyt. En vakker dag sitte eg også der med min(e) amerikanske muskel biler. Forresten solen titter frem så det blir digg vær. Må nesten legge meg snart hvis eg skal være oppegående. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Nå har jeg vært ute og brutt ut radioen til pappa i bilen.. (sikkerhets ting på radioen så ingen får den ut, ikke en gang vi :/ ).. Noen ledninger eller noe er løst inni, så det kommer ikke noe lyd. Så jeg skal reparere den.. Edit; Glemte en setning Edit2; Nå ser det ut til at jeg har reparert radioen, det var bare en jordingsfjær som ga jording til frontpanelet som var løs. Det virket alt for enkelt . Nå må jeg helt ned på parkeringsplassen bare for å teste radioen Endret 20. mai 2004 av BeFs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jaja men eg går og legger meg. Står sikkert opp klokken 9 eller noe. God "natt" Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Da var radioen i bilen fikset også. Nå blir det ikke så kjedelig å kjøre tur Endret 20. mai 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) mac har skaffa seg dvd spiller. ikke lcd enda, men det blir digg. Er 20 og har aldri hatt noe. Husker jeg hadde ei vennine en gang. Var 12-13 da jeg sa jeg var forelska. Ho ignorerte meg totalt. Etter det har jeg ikke snakka med ho i det hele tatt. Kanskje det ødela meg mer enn jeg først trodde. Men vi er tremininger da så noe forrhold ville vert upassende. Tanken om å ta kontakt igjen har vert der. Som venner. Mari i klassa som og gikk dårlig var av samme type som tremeningen. Mari er dum som et brø da men. Endret 20. mai 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 synes noen burde legge inn en liten sak under bruker hvor det står gutt/jente på jeg Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 synes noen burde legge inn en liten sak under bruker hvor det står gutt/jente på jeg I second that! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 synes noen burde legge inn en liten sak under bruker hvor det står gutt/jente på jeg I second that! sånn ueland, det burde være nok for at du skal begynne å arbeide med det da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Morn på dere gutter (OG Thea og Anette ) Wow du husket oss! Not bad at all Hvordan er formen Tea? For det første, for å være superpirkete: Thea Eller så kan du kalle meg Sun Tea Og for det andre, formen er ikke bra i det hele tatt. Jeg er ingen stordrikker, tåler ikke så mye, så jeg ble fortere påvirket enn de andre. Men ølvommen er borte nå da.. Tror jeg har fått i meg sykt mye væske.. Både vann og andre saker... Sto på vekten klokken 02 i natt, da veide jeg 1,5 kg mer enn i dag .. vannansamlinger? hihi, uansett dritgøy å se den magen... Men b|real, jeg turte ikke ta bilde... så ut som en gravid, kortvokst 7-åring Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Morn på dere gutter (OG Thea og Anette ) Wow du husket oss! Not bad at all Hehe, kan forstå din entusiamse. Det er jo så mange jenter her, vanskelig å holde styr på dere alle BTW: har svart deg i shampo+moibl tråden din... EDIT: mente selvfølgelig at at jeg hadde svart deg i shampo+mobil, ikke shampo+moibl Endret 20. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 BTW: har svart deg i shampo+moibl tråden din... Takk for svar. Noen av de tipsene du kom med var jo jævlig logiske, jeg tror jeg er blond innvendig... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Så klart husker vi navnene til de få jentene som er her Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) .. Endret 20. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Så klart husker vi navnene til de få jentene som er her Man vet aldri. En cs-g33k i klassen tror fortsatt jeg heter Cathrine. Heter Thea Cathrine, men litt rart at han fortsatt kaller meg det når jeg ikke bruker det. Fragletrollet: Hvorfor tok du det bort? Endret 20. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ble ikke noe tur på meg. Kompisen ringte aldri. Vondt i øyene....*vurdere legge seg igjen* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) schmelk, regnestykket er som følgende: ALLE poster fra phpbb minus SO2-postene (som ble sletta) + Alle Invisionboardposter UTENOM off-topic = Postcount Om du vil vite B|Reals TOTALE postcount (ALT han har skrevet, dog fremdeles minus so2), går du inn i profilen, finner "Mest Aktiv i" og ser at 4133 av B|Reals innlegg tilsvarer 34% av hans poster. 4133/34 = 122 122*100 = 12,156 (skjeve tall pga. enorme desimaler...) Endret 20. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fragletrollet: Hvorfor tok du det bort? Fordi jeg satt å leste bakover i tråden da jeg postet, og fant ut etterpå at det var irrelevant informasjon for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg