Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Redigerte mitt forrige innlegg, ta en titt...

 

Men ok, vi kan vedde en kasse øl?

 

Grunnen til at dråpene har sneket seg inn i de små flaskene, er et EU-direktiv som krever ekte sprit i spritessens. En liten flaske gin-essens inneholder for eksempel 27 prosent alkohol. Essensen er ikke beskyttet av noen aldersgrense for kjøp, og essens blandet med brustypen Battery er blitt en trend blant ungdom.
Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom det ikke nye lover for et par år siden om at essens ikke skulle inneholde alkohol?

Men tenk dere hvor mye essens man må ha i seg for å bli full, blir jo sjuk leenge før man blir full.

 

Men, greit med et par sixpacker i kjøleskapet gitt, må jo hamstre litt. Håper det bli finvær i morgen.

Når jeg fortalte pappa om øl/brus streiken så lurte han på om vi skulle leie oss tilhenger og hamstre :tease:

Lenke til kommentar

Men uansett over til noe annet siden ingen vil ha en kasse øl, eller tape en kasse øl...

 

Ang. mitt spørsmål om postcount. Tror jeg formulerte meg litt dårlig, fikk nemlig svar fra en oppadgående bruker som forstod mitt virr-varr...

 

Det jeg mente (kort fortalt) er at f.eks av B|Real sine 10176+ poster så er xantall% av dem fra det gamle phpBB forumet!

 

Med andre ord: B|Real har ikke postet 10176+ innlegg i de "vanlige" kategoriene som finnes på dette forumet!

 

Blir det korrekt?

Lenke til kommentar

Jeg sovnet når jeg kom hjem fra eksamen i dag..

 

Klarte jo nesten å forsove meg til eksamen i dag også.. Skulle døgne vet dere (hvis dere har lest lengere bak) men så klarte jeg å sovne i stolen forran pcen (lol) så bråvåknet jeg klokken ti på 8, da var jeg redd klokken var for mange til at jeg rakk eksamen kl9.. (var på skolen 2dager forrige uke pga. forsoving).. Så var det i hu og hast ut på kjøkkenet og spise et par brødskiver, så satt jeg på med pappa nedover til skolen. Heldigvis rakk jeg eksamen.

 

Så i natt blir det døgning igjen, våknet for ca 1 og èn halvtime siden..

Lenke til kommentar
Det jeg mente (kort fortalt) er at f.eks av B|Real sine 10176+ poster så er xantall% av dem fra det gamle phpBB forumet!

 

Med andre ord: B|Real har ikke postet 10176+ innlegg i de "vanlige" kategoriene som finnes på dette forumet!

 

Blir det korrekt?

Jeg har de postene som jeg har på dette forumene i de samme kategoriene som dere gjør.

Har ikke trixet eller mixet noe..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...