Ueland Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Hmm blink link? Ingenting skal være uprøvd. Her har vi bla en egen hw.no gruppe http://blink.dagbladet.no/ er vell rund 2-5000 personer alltid innlogget er der så populært er det hvertfall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 What's a cute little boy like you doing on a forum full of filthy chavs like us? - Sjekkelinje fritt komponert etter innholdet på Boy Bliss forumet. c_u_m8: Svaret er ja. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 aryll: Som fast rutine så pleier vi å spørre om bilde av alle jentene som er med på forumet, så vi mangler bare deg She has signed out for the day Doh! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Åhh, finnes det bedre musikk enn Coldplay? Ja. Nope, umulig, det er det mest geniale bandet noensinne, i hvert fall etter min mening. *I never meant to cause you trouble, and I never meant to do you wrong, and I, well if I ever caused you trouble, oh no, I never meant to do you harm* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Åhh, finnes det bedre musikk enn Coldplay? Ja. Nope, umulig, det er det mest geniale bandet noensinne, i hvert fall etter min mening. *I never meant to cause you trouble, and I never meant to do you wrong, and I, well if I ever caused you trouble, oh no, I never meant to do you harm* Nja, Amon Amarth knuser nå Coldplay ned i teh støvels, atimo. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Måtte bare inn å vere del i dette enormt interessanne emne lol Uansett liker eg Coldplay Mykke bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Tror jeg skal la dette bli enda ei våkenatt. Føler meg rar og ikke helt tilfreds så bare slitte å sløve i kveld. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Incorrect. Incorrect? Så en subjektiv mening kan være feil? Det er umulig å komme frem til en slutning eller konklusjon med forskjellige meninger. Ikke-diskuterbart materiale, i hvert fall hvis man vil komme frem til et svar. Etter MIN mening eier Coldplay så hardt at nåværende Rex Harald ville vært grønn av misunnelse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hehe, jeg er godbrisen Så fint da Tror jeg skal kjøpe meg ei kasse øl i morra før streiken slår her oppe. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Incorrect. Incorrect? Så en subjektiv mening kan være feil? Det er umulig å komme frem til en slutning eller konklusjon med forskjellige meninger. Ikke-diskuterbart materiale, i hvert fall hvis man vil komme frem til et svar. Etter MIN mening eier Coldplay så hardt at nåværende Rex Harald ville vært grønn av misunnelse. Tror deg ikke Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 c_u_m8 @ ta alt forferdelig alvorlig-mode? (psst. Don't feed the trolls.) TA: Grattis. http://www.home.no/elcid/pictures/Various/Bjaern3.jpg Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Blir alltid så sinnsykt trøtt når jeg hører Coldplay. Må skru av med engang ellers sovner jeg. Livsfarlig å ha på radio mens jeg kjører Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Nå stikker jeg og legger meg da, deilig med helligdager sånn at det blir litt skolefri Ha en fin natt folkens! *fikk lyst til å være godbrisen da jeg leste posten til RaZorbLadeKisS..* Natti natt folkens! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Natta Anette! Noen som har lyst til å dele en potetgullpose med salt? Haltan, jeg vet du vil... Hvorfor blir magen så svær når man drikker øl? Synes jeg ser gravid ut nå Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Natta Anette! Noen som har lyst til å dele en potetgullpose med salt? Haltan, jeg vet du vil... Hvorfor blir magen så svær når man drikker øl? Synes jeg ser gravid ut nå Du kan gå å pisse selv om det er streik vettu Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvorfor blir magen så svær når man drikker øl? Synes jeg ser gravid ut nå Det kalles ølmage hehe About that potetgull: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Nå fikk jeg lyst på potetgull og Men har jeg det? Nei da Endret 19. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 RBK: Jeg kan være med å dele den chipsposen, hvis det er Sørlandschips. Hvis ikke kan du bare glemme det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg