Ueland Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Hardware.no....et klikk og du er hekta... Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hjelper det ikke med vanlige medisiner? Er du skikkelig allergisk? Jeg tar jo medisiner, men jeg er allikevel syk. Vet ikke om det er bedre enn når jeg ikke tar medisiner, men når jeg glemmer medisiner en stund, får jeg inntrykk av at de hjelper minimalt. Jeg tror jeg hører med legen min om bedre medisiner. Vet du hvor mye en slik vaksine i så fall koster? Nei, gjør dessverre ikke det. Tror staten gir noe støtte, men lurer på om det kun er for vaksinasjon mot bi- og vepseallergi. Skal ikke si noe for sikkert, allergivaksniasjon er ganske nytt for meg. Uansett, tenkt deg godt om før du gjør det. Sjekk først hos legen etter nye medisiner, eller om du har utviklet nye allergier. Allergi er noe herk. :/ Vil du lese om allergivaksinasjon, kan det være lurt å se på disse: http://www.alk-abello.no/broschyr/Er%20du%20allergisk.PDF http://www.helsenytt.no/artikler/allergivaksinering.htm Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Faan så treig sparydate er idag. Edit: did i say that out loud? Endret 19. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Jeg leser mest på SO3 enn jeg poster men måtte nesten poste noe nå for å vise at det er minst to jenter i SP3 akkurat nå Service Pack 3?! Hvor kan jeg laste det? Men over til noe annet; kjører posten pakker de neste dagene? Jeg bestillte jo en pakke fra komplett i dag tidlig, og jeg tror nok de sender den i morra. Så jeg lurer på om jeg får den før helga. Tror ikke de sender noe den 20 ( i dag) siden det er rød dag i dag (kristi himmelfartsdag) Faan så treig sparydate er idag. Edit: did i say that out loud? Må bare spørre, noen lykke med spraydate? Endret 19. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 SnowDOG, skal ikke du skifte til den gamle avataren din? Den med bikkja som ser mot venstre. Jeg synes den var kjempetøff. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Faan så treig sparydate er idag. Edit: did i say that out loud? Mener fast og bestemt at blink er bedre Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 har fått den oppfattelsen at du liker å tulle med de små hodene til stakkarene som ikke vet bedre... Din onde, onde mann Sånn går det når man er overintelligent og kjeder seg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Faan så treig sparydate er idag. Edit: did i say that out loud? Mener fast og bestemt at blink er bedre Hmm blink link? Ingenting skal være uprøvd. HolgerLudvigsen: Jo kanskje. Prøve å lage en ny og kulere eller bytte til en av de gamle. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hm, dere poster alt for mye, folkens, ble nødt til å lese igjennom 400 poster nå nettopp Anyway, 90% av klassen min suger tydeligvis i Engelsk: Vi fikk igjen resultatene av en heldagsprøve vi nettopp hadde i Engelsk, i dag, og om lag 90% av elevene i klassen min fikk 3-ere og 2-ere, jeg var visst en av de få som fikk bedre enn 5, og dermed ikke gikk ned i karakter. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 aryll: Som fast rutine så pleier vi å spørre om bilde av alle jentene som er med på forumet, så vi mangler bare deg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ... og likevel har vi enda ikke sett skikkelig bilde av Solider 448. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hm? jeg har da postet en del bilder av meg selv i "post et bilde av deg selv"-tråden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har bare sett det ene som er blurry og du har på headset, jeg :/ Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) hmm, hva er den beste måten å komme seg til København på? Fly og bil er utelukket ER vel buss og tog som er aktuelt, men har ikke funnet noe billig. Skal på konsert 26. og har eksamen 27. så ternger et transportmiddel som drar tilbake til moderlandet natt til 27. Noen som vet noe lurt? Edit: Fra oslo btw Endret 19. mai 2004 av Inkognito Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Åhh, finnes det bedre musikk enn Coldplay? NEI! Få fader, de er så geniale! Clocks, Trouble, God Put A Smile Upon Her Face o.l. Det er så bra at jeg får tårer i øynene. *Oh, no, what's this? Spiderweb and I'm caught in the middle. So I turn to run etc. etc* Hvilke sang er det? Endret 19. mai 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jadda.. Noen som bor i Ski-området, og som har hatt problemer med internett idag? Etter restart får jeg brukt nettet i 5 min, så kommer jeg ikke inn på en eneste side, og får 900-1000 i ping i div spill osv... Skjønner ikke hva det kan være Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ... og likevel har vi enda ikke sett skikkelig bilde av Solider 448. Ssssshhh Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Åhh, finnes det bedre musikk enn Coldplay? Ja. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 aryll: Som fast rutine så pleier vi å spørre om bilde av alle jentene som er med på forumet, så vi mangler bare deg She has signed out for the day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg