Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelper det ikke med vanlige medisiner? Er du skikkelig allergisk?

Jeg tar jo medisiner, men jeg er allikevel syk. Vet ikke om det er bedre enn når jeg ikke tar medisiner, men når jeg glemmer medisiner en stund, får jeg inntrykk av at de hjelper minimalt. Jeg tror jeg hører med legen min om bedre medisiner. Vet du hvor mye en slik vaksine i så fall koster?

Nei, gjør dessverre ikke det. Tror staten gir noe støtte, men lurer på om det kun er for vaksinasjon mot bi- og vepseallergi. Skal ikke si noe for sikkert, allergivaksniasjon er ganske nytt for meg. Uansett, tenkt deg godt om før du gjør det. Sjekk først hos legen etter nye medisiner, eller om du har utviklet nye allergier. Allergi er noe herk. :/

 

Vil du lese om allergivaksinasjon, kan det være lurt å se på disse:

 

http://www.alk-abello.no/broschyr/Er%20du%20allergisk.PDF

 

http://www.helsenytt.no/artikler/allergivaksinering.htm

Lenke til kommentar
Jeg leser mest på SO3 enn jeg poster men måtte nesten poste noe nå for å vise at det er minst to jenter i SP3 akkurat nå

Service Pack 3?! :wow: Hvor kan jeg laste det? :w00t:

 

:wee:

 

Men over til noe annet; kjører posten pakker de neste dagene? Jeg bestillte jo en pakke fra komplett i dag tidlig, og jeg tror nok de sender den i morra. Så jeg lurer på om jeg får den før helga. :hmm:

Tror ikke de sender noe den 20 ( i dag) siden det er rød dag i dag (kristi himmelfartsdag)

 

Faan så treig sparydate er idag.

 

 

Edit:  did i say that out loud? 

 

Må bare spørre, noen lykke med spraydate?

Endret av knutern_
Lenke til kommentar

Hm, dere poster alt for mye, folkens, ble nødt til å lese igjennom 400 poster nå nettopp :hahano:.jpg

 

Anyway, 90% av klassen min suger tydeligvis i Engelsk: Vi fikk igjen resultatene av en heldagsprøve vi nettopp hadde i Engelsk, i dag, og om lag 90% av elevene i klassen min fikk 3-ere og 2-ere, jeg var visst en av de få som fikk bedre enn 5, og dermed ikke gikk ned i karakter.

Lenke til kommentar

hmm, hva er den beste måten å komme seg til København på? Fly og bil er utelukket :p ER vel buss og tog som er aktuelt, men har ikke funnet noe billig.

 

Skal på konsert 26. og har eksamen 27. :ermm: så ternger et transportmiddel som drar tilbake til moderlandet natt til 27. Noen som vet noe lurt? :hmm:

 

Edit: Fra oslo btw

Endret av Inkognito
Lenke til kommentar

Åhh, finnes det bedre musikk enn Coldplay? NEI!

 

Få fader, de er så geniale! Clocks, Trouble, God Put A Smile Upon Her Face o.l. Det er så bra at jeg får tårer i øynene.

 

*Oh, no, what's this? Spiderweb and I'm caught in the middle. So I turn to run etc. etc*

 

Hvilke sang er det?

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...