Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noen jenter her da :w00t: hehe

 

 

Det er muligens det at man ikke trenger å kunne noe for å poste i søppel som trekker oss hit? Jeg leser mest på SO3 enn jeg poster men måtte nesten poste noe nå for å vise at det er minst to jenter i SO3 akkurat nå :D

 

Også må jeg klage litt da ( har en følelse av at jeg bare klager når jeg poster i SO3 :p ) Er kjempeforkjøla nå og har vært det siden morran på 17. mai. Begynner å kjede meg ganske ihjel ( selv om jeg var på skolen på tirsdag) og jeg blir ikke friskere, blir nesten værre :confused: Men det er digg å slappe av foran dataen og da, særlig etter at søss har lagt seg for da slepper jeg maset hennes :p

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar
Også må jeg klage litt da ( har en følelse av at jeg bare klager når jeg poster i SO3 :p ) Er kjempeforkjøla nå og har vært det siden morran på 17. mai. Begynner å kjede meg ganske ihjel ( selv om jeg var på skolen på tirsdag) og jeg blir ikke friskere, blir nesten værre :confused: Men det er digg å slappe av foran dataen og da, særlig etter at søss har lagt seg for da slepper jeg maset hennes :p

du er og forkjøla ja... da er vi to om det!

Lenke til kommentar
Jeg leser mest på SO3 enn jeg poster men måtte nesten poste noe nå for å vise at det er minst to jenter i SP3 akkurat nå

Service Pack 3?! :wow: Hvor kan jeg laste det? :w00t:

 

:wee:

 

Men over til noe annet; kjører posten pakker de neste dagene? Jeg bestillte jo en pakke fra komplett i dag tidlig, og jeg tror nok de sender den i morra. Så jeg lurer på om jeg får den før helga. :hmm:

Lenke til kommentar

:confused:

 

Office 2000 Update: Service Pack 3 (SP3)

 

The Office 2000 Service Pack 3 (SP3) provides the latest product updates to Office 2000 and offers you the highest levels of performance and security available for Office 2000. It can be installed by enterprise, small business, or individual users.

Lenke til kommentar
Hvorfor står postcounten din konstant på null, aryll?

I don't know.... :ermm:

Han poster bare i søppel sikkert...Der får han ikke postcount ;)

BTW: Var det slik at det en gang (for lenge lenge siden :p ) at poster i søppel kom med på postcounten?

 

Hvis svar = ja:

 

Har de postene blitt trukket fra postcounten til de brukerene som har postet i søppel?

 

Dårlig formulert, men dere skjlnner sikkert hva jeg mener...

 

Ellers =

 

Ok, da har jeg bare hørt rykter...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Mr.X leser du manga mania ?

 

Synes også "Blade" som den heter i manga mania er kul!

 

Kjærsten min kom over den her, utrolig morsom http://www.heavymetal.no/metalboard/viewto...d=4&b=1&t=24115

<-- Kanskje den muntrer deg litt opp snowdog ?

Og det er jo tross alt bedre at hunden har så dårlig ånde en at det er ei dame du sjekker opp på byen ?

 

Prøv å se det lyse i det kjipe, ikke alltids like lett ;)

Lenke til kommentar
Ja, og jeg fortalte deg at det ikke stemmer, men at det nærmeste du kommer er at SO2 på 'mystisk' vis ble borte.

 

Blir det klarere?

Jeg skjønte det, men har fått den oppfattelsen at du liker å tulle med de små hodene til stakkarene som ikke vet bedre... Din onde, onde mann :devil:

 

 

 

 

 

 

 

 

:p

 

 

Da vil jeg si til alle med mange innlegg under beltet: :w00t:

Kjempe bra at dere gidder å bruke så mye tid på å hjelpe andre (+ diskutere opp og ned om de rareste ting)...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...