Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Så arendal/grimstad er stedet å feste på?

Huff eg er så trøtt at eg skriver dritt treigt. Må passe ungen igjen og har bare sovet 3-4timer. Har ikke noe planer idag heller. Håper at noen ringer og vil finne på noe kult.

Arendal er stedet.

Grimstad forbinder jeg med hasj, hasj og boling. De jeg kjenner som har bodd der har enten tatt steorider eller røyka hasj som en røykmaskin. Dette er noen år tilbake så om det har forbedret seg... vet ikke jeg.

Men skal gi Grimstad en sjans til idag muligens....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahhh. endelig. Mekka vannkjling i hele går kveld for å finne ut at ingen latterlige bensinstasjoner hadde batterivann. Nå har jeg fått fyllt på, det er stille. Kun psu vifta som går. bare må høre på "Mike Koglin - The silence" og nynne med når "enjoy the silence" synges.

Lenke til kommentar

Hihihi eg har nesten overbevist far og mor om å at de må kjøpe seg bærbar pc med dvd brenner og altmulig. De er nesten overbevist så eg må jobbe litt til med det. Saken er at de har prøvd å surfe med filserver maskinen min og den er jo så treig at de ikke kan se lavkvalitets online streaming engang. Men de sier at ny tv er første prioritet. At de får seg bærbar betyr på en måte at eg og får meg en :D

:woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

Lenke til kommentar

Hvorfor det?

Å fy ******, så jævlig det var å ta på linser som ikke hadde liggi i linsevæske. Først prøvde jeg med de som hadde liggi i oppkok av salt og vann. Det var forferdelig. Hadde lyst til å legge meg ned og dø. De som hadde liggi i rent ferskvann var litt bedre, og de har jeg på meg nå. Glad det er over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...