Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så arendal/grimstad er stedet å feste på? Huff eg er så trøtt at eg skriver dritt treigt. Må passe ungen igjen og har bare sovet 3-4timer. Har ikke noe planer idag heller. Håper at noen ringer og vil finne på noe kult. Arendal er stedet. Grimstad forbinder jeg med hasj, hasj og boling. De jeg kjenner som har bodd der har enten tatt steorider eller røyka hasj som en røykmaskin. Dette er noen år tilbake så om det har forbedret seg... vet ikke jeg. Men skal gi Grimstad en sjans til idag muligens.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ahhh. endelig. Mekka vannkjling i hele går kveld for å finne ut at ingen latterlige bensinstasjoner hadde batterivann. Nå har jeg fått fyllt på, det er stille. Kun psu vifta som går. bare må høre på "Mike Koglin - The silence" og nynne med når "enjoy the silence" synges. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 /me har lyst på vannkjøling men det er for mye stress. Gidder ikke å stresse med det enda. Edit: Bjaa eg ser deg! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ÆÆH! en ekkel mann som _stinka_ forlot nettopp butikken - takk og lov! Ekkel blanding av skitne klær, svette, ekkel parfyme, vond kroppslukt samt ei "ikkje dusja på fleire år" lukt.. huff! Men han kjøpte en pakke brenne cder Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mekka vannkjling i hele går kveld for å finne ut at ingen latterlige bensinstasjoner hadde batterivann. Aksjonen Mot Batterivann FYFYFY! Støtt aksjonen mot batterivann din kjetter! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mekka vannkjling i hele går kveld for å finne ut at ingen latterlige bensinstasjoner hadde batterivann. Aksjonen Mot Batterivann FYFYFY! Støtt aksjonen mot batterivann din kjetter! Hvor kan jeg signe a ? Sinnsyk kvalitets side må jeg si Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mekka vannkjling i hele går kveld for å finne ut at ingen latterlige bensinstasjoner hadde batterivann. Aksjonen Mot Batterivann FYFYFY! Støtt aksjonen mot batterivann din kjetter! God morgen forresten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Signup kommer når nvoetfiv får dratt fingern ut av endetarmssytemet sitt og fikser det Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Signup kommer når nvoetfiv får dratt fingern ut av endetarmssytemet sitt og fikser det Av erfaring så kan slikt ta sin tid. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hihihi eg har nesten overbevist far og mor om å at de må kjøpe seg bærbar pc med dvd brenner og altmulig. De er nesten overbevist så eg må jobbe litt til med det. Saken er at de har prøvd å surfe med filserver maskinen min og den er jo så treig at de ikke kan se lavkvalitets online streaming engang. Men de sier at ny tv er første prioritet. At de får seg bærbar betyr på en måte at eg og får meg en Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Han mannen til venstre har overbevist meg om at Batterivann må være ondt. Hva enn det måtte være. Hvor mye må man bla opp for vannkjøling foresten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Candyfloss: Attention wh0re. Ich have a nice question..Henger alle dere på hw@undernet? join meh at efnet!!! Skal jeg le eller? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tydeligvis B|Real. Tror han lagde en dårlig spøk. -> #hw.no @ undernet <- teh place to be. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Tenkte eg skulle laste ned mIRC 6.12 fra www.mirc.com men det gikk ikke av en eller annen grunn så eg laster fra DC men ingen har ledige slots enda :/ Jaja får vente Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvis du vil kan jeg legge opp filen. Si fra du, så legger jeg den opp. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg burde kanskje få meg til å legge inn 6.12. Har vel brukt 6.02 i over ett år. Gidder ikke å confe så mye om jeg legger inn en ny... I dag må jeg til byen og mekke linsevæske. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hopp heller over til Xchat Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvorfor det? Å fy ******, så jævlig det var å ta på linser som ikke hadde liggi i linsevæske. Først prøvde jeg med de som hadde liggi i oppkok av salt og vann. Det var forferdelig. Hadde lyst til å legge meg ned og dø. De som hadde liggi i rent ferskvann var litt bedre, og de har jeg på meg nå. Glad det er over. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Candyfloss: Attention wh0re. Ich have a nice question..Henger alle dere på hw@undernet? join meh at efnet!!! Skal jeg le eller? Le? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Le? Som å flire, skratte, lol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg