Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, å være syk er no dritt. Jeg er pollenallergisk. Så hver dag i løpet av våren må jeg gjennom noen timer med akutt snørrdiare om morgenen. Er det noen som vet hvor lenge pollenallergivaksine varer?

Hjelper det ikke med vanlige medisiner? Er du skikkelig allergisk? Allergivaksine er jo ikke helt risikofritt, er en grunn til at de gjør det på sykehuset med fullt mannskap i tilfelle noe skulle skje. Som min lege sa til meg da han foreslo det som et alternativ; Det er ingenting å være redd for, ingen har dødd.. enda. ;) Må sies at han var en smule eksentrisk. Dessuten er ikke pollen det mest risikofylte å vaksinere seg mot. Behandlingen tar jo sin tid, men når du først er ferdig varer den for noen i et par-tre år, for andre livet ut.

Lenke til kommentar
Hjelper det ikke med vanlige medisiner? Er du skikkelig allergisk?

Jeg tar jo medisiner, men jeg er allikevel syk. Vet ikke om det er bedre enn når jeg ikke tar medisiner, men når jeg glemmer medisiner en stund, får jeg inntrykk av at de hjelper minimalt. Jeg tror jeg hører med legen min om bedre medisiner. Vet du hvor mye en slik vaksine i så fall koster?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...