Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woppiii, følte meg litt inspirert av B|Real så tok ett lite avatar skift selv :) NEI jeg er ikke nazi selv om jeg har ett hakekors på avataren min.. Les litt historie så finner dere ut at Sauvastikaen (som det opprinnelig heter) stammer fra en del eldre historie en Hitlers nazi tyskland! Bare så dere vet det! :wee:

Lenke til kommentar
Btw SnowDog: Du er 24 og bor hjemme hos foreldrene enda? Ikke litt kjipt da? Jeg skal heller ikke flytte ut dagen jeg blir 18, men når jeg er over 20 så skal jeg bo for meg selv.

Flyttet hjememfra når jeg var 17, bor nå i Oslo (pga læreplasser i IKT er det ikke mange av) og angrer ikke på det et støkk ;)

 

alt kan ordnes og det er jo selvfølgelig fordeler og ulemper med alt, noen liker en ting og andre en annen ting ..

Lenke til kommentar
:roll: hmm....

 

Jaja denne dagen ble til en virkelig møkka dag. Først så gadd ikke svogeren min kjøre meg tidlig nok til aetat da det var noe greier eg måtte der. Kommer hjem til en sur og ufornuftig mor...far kom hjem nettopp og er cranky som fyy og blir en liten explosjon mellom oss. Går på tur med hunden og slipper han løs i skogen så han får snust litt og der finner han seg en saftig og god menneske dritt å jafse i seg (valpe faktat :mad: ) og nå er eg på rommet og hunden går rundt med den jævligste ånden ever!!!

 

 

:cry: *dritt lei alt nå*

You are not alone..

Lenke til kommentar
Btw SnowDog: Du er 24 og bor hjemme hos foreldrene enda? Ikke litt kjipt da? Jeg skal heller ikke flytte ut dagen jeg blir 18, men når jeg er over 20 så skal jeg bo for meg selv.

Flyttet hjememfra når jeg var 17, bor nå i Oslo (pga læreplasser i IKT er det ikke mange av) og angrer ikke på det et støkk ;)

 

alt kan ordnes og det er jo selvfølgelig fordeler og ulemper med alt, noen liker en ting og andre en annen ting ..

Vel, jeg synes det er greit å bo hjemme. Ok, mamma er litt sur, og pappa ganske sløv, og ganske lite hjemme. Når jeg er ferdig med vgs., så skal jeg jobbe i ca 6 mnd, får så å reise i et par mnd. Når jeg kommer hjem er det vel tid for militæret ;)

 

Etter det er vel tiden kommet for meg å flytte hjemmefra. Pappa eier en liten bygård nede på Grünerløkka, hvor jeg sikkert kan bo for en billig penge. Det eneste er nok om jeg vil, da pappa har kontor rett i samme bygning. Og som jeg nevnte, så er pappa mye på jobb, og da spørs det egentlig om det blir helt å bo som alene, selv om han ikke ville blandet seg inn, ås er det noe med friheten å bestemme helt selv hva man gjør osv.

Lenke til kommentar

Fragletrollet: ang militæret så bør du ikke vente på at du skal inn, for alt du vet så utsetter dem "innhentingen" av deg. Fikk streng beskjed om å "ikke vente på å bli innkalt" (har man jobb så har man rett på permisjon) blablalbba.

 

Tror du vil bli fornøyd bare ved å ikke være hjemme og ha litt firhet..du vil legge merke til forskjellen med en gang :)

Lenke til kommentar
Btw SnowDog: Du er 24 og bor hjemme hos foreldrene enda? Ikke litt kjipt da? Jeg skal heller ikke flytte ut dagen jeg blir 18, men når jeg er over 20 så skal jeg bo for meg selv.

Flyttet hjememfra når jeg var 17, bor nå i Oslo (pga læreplasser i IKT er det ikke mange av) og angrer ikke på det et støkk ;)

 

alt kan ordnes og det er jo selvfølgelig fordeler og ulemper med alt, noen liker en ting og andre en annen ting ..

Hvis jeg kommer inn på IKT så har jeg lærlingsplass :green:

Lenke til kommentar
Kanke røyke hva du vil i leilighet leiet av pappa. =P

Som om jeg røyker noe som helst! :scared:

 

 

:p

 

Fragletrollet: ang militæret så bør du ikke vente på at du skal inn, for alt du vet så utsetter dem "innhentingen" av deg. Fikk streng beskjed om å "ikke vente på å bli innkalt" (har man jobb så har man rett på permisjon) blablalbba.

 

Tror du vil bli fornøyd bare ved å ikke være hjemme og ha litt firhet..du vil legge merke til forskjellen med en gang 

 

Med det så mener du at jeg ikke bør tenke på militæret i det hele tatt, eller melde meg tidlig selv?

Lenke til kommentar
Synes det er på tide å ta tilbake det tegnet fra (ny)nazistene. Slike ting som Mr. X gjør, er første steg. Det skal ikke mye til for å endre holdninger.

Det symbolet er faktisk ikke det samme ;) Om du ser litt nøyere etter ser du at symbolet på ryggen går MOT klokken i motsetning til hitlers (og nynazistenes symbol) som går MED klokken ;)

Lenke til kommentar
Med det så mener du at jeg ikke bør tenke på militæret i det hele tatt, eller melde meg tidlig selv?

spørs hva du vil det ;)

jeg akter hvertfall ikke å ta inn selv "før det passer", dog så vet jeg jo enda ikke om dem vil ha meg en gang, ble utsatt på ubestemt tid siden jeg er lærling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...