Hoel Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hoel, hvordan gikk det på jobbintervjuet? Gikk ganske greit, de likte meg tror jeg. Men mye fravær på U.skole og på GK var vist dårlig greier, men vi får se. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sitter her å hører på Guns N Roses - November Rain .. makan til perfekt sang skal man lete lenge etter Jo, du spiller av Guns N' Roses - Estranged Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det kan faktisk noenganger lønne seg å føgne før eksamen eller tentamen. På norkstentamen i fjort døgna jeg, og jeg har aldri fått så bra karakter på noe stil før (5+). Ganske stolt da ja... Du kan verken få (+) eller (-) på eksamen, det er kun rene karakterer. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du kan verken få (+) eller (-) på eksamen, det er kun rene karakterer. Han snakker om tentamen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 På norkstentamen i fjort døgna jeg, og jeg har aldri fått så bra karakter på noe stil før (5+). Ganske stolt da ja... Du kan verken få (+) eller (-) på eksamen, det er kun rene karakterer. Han snakker om TENTAMEN På tentamen kan man få +'er og -'er, men ikke på eksamen, det har du rett i. B|Real : Estranged er ikke gal den heller da, det må jeg si *digge gn'r dvd'n sin* Lastet ned 70 Pink Floyd sanger nå, skal høre om det er musikk for meg. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Så det har gått bra på eksamner/tentamner i dag for dere, bra da Min derimot gikk dritt. Kom en time for sent (hadde på 3 vekkeklokker) og ble sagt til at "Hadde det her vært eksamen hadde du ikke fått lov til å gå inn", men det var greit nå da. Skulle bare spise ferdig før jeg gikk inn, også kommer han bort til meg å sier at jeg ikke får lov til å gå å ha tentamen! Tankene bare fløy til alle kanter, for jævlig å gå ett er av det samme enda engang. Får vel bli dagdriver hvis jeg stryker Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Endelig tatt mot til meg og begynt å mekke den nye låten inn på pc.... arbeid når en er nødt til å "skrive" inn notene med mus... men men...resultatet er jo ikkje så verst så langt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har vært hjemme i dag. Spy-drit ting i natt Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det kan faktisk noenganger lønne seg å føgne før eksamen eller tentamen. På norkstentamen i fjort døgna jeg, og jeg har aldri fått så bra karakter på noe stil før (5+). Ganske stolt da ja... Du kan verken få (+) eller (-) på eksamen, det er kun rene karakterer. Oisann, leste vel litt for fort der. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har vært hjemme i dag. Spy-drit ting i natt Ikke si du er fyllesjuk fra 16.mai ENDA? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har vært hjemme i dag. Spy-drit ting i natt Ikke si du er fyllesjuk fra 16.mai ENDA? Nei så galt er det ikke Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 yes lappen lappen yes yes yes!! lappen!! Lettsykkellappen asså! Yes yes yes Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Grattis! Lettsykkel kan jo være moro det og Også er det letter å ta mellomtung/tung senere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Congrats =) Blir vel hjemme i dag tror jeg. Føler på meg at jeg har lyst å være litt alene frammover. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Takk! I morra kjøper jeg med RS125, fulleffekt da såklart Nå kjører jeg på en CB125 som jeg egentlig har solgt, men han fyren har ikke kommet og hentet den enda.... =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis livet var en drøm, vil du våkne når du dør? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis livet var en drøm, vil du våkne når du dør? *banke hodet i pulten* Hater slike spørsmål Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Grattis med lett-mc lappen Er det vansklig å kjøre i 8 tall? Øvde litt på det her om dagen, selv om jeg kun har moped da.. Litt morro, men litt vansklig om jeg skal gjøre det virkelig sakte..Stakkers clutch og Kjøpte meg noen klær istad, er litt kjipt å gå i jeans hele sommeren Også kjørte jeg litt moped igata, skjekket at den starta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg