Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her sitter jeg.. Klokken begynner å nærme seg 4:00 på natten. Om ca 4timer så har jeg eksamen i norsk, det kommer til å gå veldig dårlig.

Jeg er drit trøtt, men skal holde meg i livet med kaffe hadde jeg tenkt. Jeg tørr ikke legge meg nå, for da kommer jeg bare til å forsove meg. Har ligget i sengen min i ca 2-3timer uten å få sove.

Dette var noen siste ord fra meg, før helvette bryter løs!

Lenke til kommentar

Good morning folkens!

Til dere som ahr eksamen; sovet godt ? og lykke til!

@BeFs

Det kan faktisk noenganger lønne seg å føgne før eksamen eller tentamen. På norkstentamen i fjort døgna jeg, og jeg har aldri fått så bra karakter på noe stil før (5+). Ganske stolt da ja... :)

Lenke til kommentar

God morgen folkens!Uff, trøtt jeg. Hakke stått opp så tidlig på en måneds tid nå.

Ekke bra for kroppen kjenner jeg!

Nå sitter vel de fleste som skal ha eksamen og venter på at den skal starte. Lykke til!

Lenke til kommentar
Ja Schmelck, de har endret det. Og under f.eks. Mr. Ueland står det "gruppe: admin". Synes det er greit, siden det er mange snodige titler på moderatorer og lignende på forumet.

BTW: nå er det tatt vekk igjen...

EDIT: Hoel, hvordan gikk det på jobbintervjuet?

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Good morning folkens!

Til dere som ahr eksamen; sovet godt ? og lykke til!

@BeFs

Det kan faktisk noenganger lønne seg å føgne før eksamen eller tentamen. På norkstentamen i fjort døgna jeg, og jeg har aldri fått så bra karakter på noe stil før (5+). Ganske stolt da ja... :)

:green: ja man skriver kanskje litt morsomere når man er overtrøtt ja

og nå har jeg hatt årspørve i matte :thumbs:

Lenke til kommentar

Way to go snowdog :green:

Idag ble jeg ferdig med første del av eksamen, så nå er det bare en del igjen av skriftlig eksamen. Kom opp i Norsk så det blir 2 eksamener, og den siste kommer til Mandag...etter Digilab :(

Sitter her å hører på Guns N Roses - November Rain .. makan til perfekt sang skal man lete lenge etter :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...