Bamse_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg støtter psilocybe på denne...den ser relativt trist ut.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Påstand uten argument. <- nedovermunn = ikke glad = argument. Haha, idiotisk diskusjon psilocybe. Det ER en happy-smily uansett hvor mye du vrir å vender på det. Det der er da åpenlyst en trist/lei/sur smiley! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg støtter psilocybe på denne...den ser relativt trist ut.. jeg å den ser sur og lei seg ut Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Alle som ikke skjønner hvor genial den klassiske : haha :-smileyen er, eier ikke sans for estetisk korrekte smilefjes. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 trist er kanskje bare fornavnet på den mener jeg... @HalTan; min tanke meg Mac-Gayver er at det er feilskrevet. ingen med respekt for MacGyver feilskriver det, og enda verre er det at det ahvent frem på en homofil måte, noe som blenedlatende for idolet mitt... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Sånn da var Sasser og diverse andre virus borte .. Forhåpentlighvis!Om noen andre her har problemer med Sasser eller andre ny virus vil jeg annbefalle antivirus programmet 'Stinger' : http://vil.nai.com/vil/stinger/ Det hjalp i mitt tilfelle Imorgen er det skriftlig eksamen, min første sådan. Norsk kom jeg opp i Nå skal jeg ut og ta meg en vellfortjent pause Takk for det. Men tror at jeg har virus'er :s Bør sjekk her Jasså du Thomas, du tok deg en tur innom deiligst.no likegreit? Men svarte til mange virus du hadde også! Sjekk igjen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Påstand uten argument. <- nedovermunn = ikke glad = argument. Second Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Alle som ikke skjønner hvor genial den klassiske : haha :-smileyen er, eier ikke sans for estetisk korrekte smilefjes. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Da tror jeg de fleste har skjønt hvor dårlige de gamle smiliene er. VS Strandet hval som hiver etter pusten VS Laughing out loud Endret 18. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) haha VS. glad headbanger Endret 18. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 "Er det så nøye så lenge du ikke får det i øyet?"-Robin Karlsen- Uansett, jeg støtter Holberg på den med strandet hval, og jeg støtter halTan på Glad Headbanger... Hva med å droppe begge og putte inn en nr3 smiley? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 haha VS. glad headbanger Nei, det her er en som headbanger: Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 we need a smily like that in the forum Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Totaly Nå har jeg faktisk vært ute å spillt fotball Trengte det Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Totaly Nå har jeg faktisk vært ute å spillt fotball Trengte det Du mener ute i stua og spilt på Xbox,Ps2 e.l får jeg håpe, lurte meg nesten der. trodde du hadde løpt ut på gresset og spilt jeg Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Totaly Nå har jeg faktisk vært ute å spillt fotball Trengte det Du mener ute i stua og spilt på Xbox,Ps2 e.l får jeg håpe, lurte meg nesten der. trodde du hadde løpt ut på gresset og spilt jeg jaja, natta folkens, eksamen i morra. Må være uthvilt.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja, være opp til midnatt har vært den beste medisinen for oppladning til prøver, da spesielt eksamener, i mange år på rad. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lykke til, men som den macgyvern du er så ordner du vel eksamen med swissarmy kniven og litt tyggis! Spreng skolen i fillebiter så slepper du kanskje eksamen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Påstand uten argument. <- nedovermunn = ikke glad = argument. Second Synes det ser ut som en sutre-smiley.. "Buhuu! Jeg får ikke viljen min! Wæææhh!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg