Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, fytti grisen som you guys are masters of spamz0ring2k4.

 

Vurerer å hoppe av SO3 en stund nå. Har jo ikke blitt noen veteran, men har da fulgt med siden side 700 elns. Har ikke tid til å lese 200 nye inlegg hver dag...

 

Jaja, får se hva det blir til. Klarer sikkert ikke å holde meg unna lenge, men, men, det får stå sin prøve :p

Lenke til kommentar
Sånn da var Sasser og diverse andre virus borte .. Forhåpentlighvis!

Om noen andre her har problemer med Sasser eller andre ny virus vil jeg annbefalle antivirus programmet 'Stinger' : http://vil.nai.com/vil/stinger/

Det hjalp i mitt tilfelle :)

 

Imorgen er det skriftlig eksamen, min første sådan. Norsk kom jeg opp i :roll:

Nå skal jeg ut og ta meg en vellfortjent pause :p

Takk for det.

 

Men tror at jeg har virus'er :s

 

Bør sjekk her

Lenke til kommentar
Sånn da var Sasser og diverse andre virus borte .. Forhåpentlighvis!

Om noen andre her har problemer med Sasser eller andre ny virus vil jeg annbefalle antivirus programmet 'Stinger' : http://vil.nai.com/vil/stinger/

Det hjalp i mitt tilfelle :)

 

Imorgen er det skriftlig eksamen, min første sådan. Norsk kom jeg opp i :roll:

Nå skal jeg ut og ta meg en vellfortjent pause :p

Takk for det.

 

Men tror at jeg har virus'er :s

 

Bør sjekk her

Jasså du Thomas, du tok deg en tur innom deiligst.no likegreit? ;)

 

Men svarte til mange virus du hadde også!

Lenke til kommentar

feteste smileys ever HalTan.... :woot:

Uansett er jeg glad i de som er nå jeg, de jeg har vokst opp med! :p

Selv om jeg har fått min dose av de gamle smileyene på mitt gamle brukernavn. (det jeg hadde før dette og som iiiingen av dere vet hvem er.. ;) over 2k innlegg der og.. :hmm: jaja, shit happens.. ;) )

 

Tenkte også jeg skulle dele med dere et bilde av en harry potter tegning han gamle vaskemannen på skolen vår tegna med kritt på tavla, synes det er en tegnins som er fantastisk flott laget, dog jeg ikke liker harry potter..

her er bildet-...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett ham på endel uker ihvertfall...

Har fått ny vaktmester som ordner det meste, også er det en eller annen vaskekjerring (rengjøringsansatt for enkelte) der i tillegg som kom for et par uker sia liksom... Føler på meg at han har slutta... :cry:

Lenke til kommentar
Mac-Gayver...

For meg er det blasfemi. :angry:

La faktisk merke til det jeg og... Og det er kvalmt hva enkelte klarer å utrette.. :mad::p

 

BRB.. Stikke og dusje... Også skal jeg vist ta bildet av meg med vått hår hengende nedover for dama, så da blire vel nytt picture i recent pic post.. "gled" dere.. :confused:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...