Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 men når man først har funnet fram til søppel mappen og gidder å lese so3 så er du ganske nerd mener nå jeg og da burde du kunne sånt Burde jeg det? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 men når man først har funnet fram til søppel mappen og gidder å lese so3 så er du ganske nerd mener nå jeg og da burde du kunne sånt Burde jeg det? jeg mener du burde det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hey! Jeg kunne det ikke. Og jeg tror nok nok veldig mange andre ikke kunne det heller! Slutt å flame! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hey! Jeg kunne det ikke. Og jeg tror nok nok veldig mange andre ikke kunne det heller! Slutt å flame! Hihi, takk. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det har da vært sånn før også, (med gruppe) hvertfall på IPB skinnen? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hey! Jeg kunne det ikke. Og jeg tror nok nok veldig mange andre ikke kunne det heller! Slutt å flame! Enig. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Mye nytt i det siste ja, og Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 men når man først har funnet fram til søppel mappen og gidder å lese so3 så er du ganske nerd mener nå jeg og da burde du kunne sånt Burde jeg det? jeg mener du burde det Jeg kunne det ikke.. Trenger ikk være flink på data for å lese SO 3 vettu. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Mye nytt i det siste ja, og Ikke minst og I tillegg til den ekstremt dårlige erstatteren av hmm-smilien: Brukergrupper og innlegg-ID har også forsvunnet. Lurer om Mr. Ueland bare tester litt, eller om han ikke er ferdig ennå. Uansett, gi oss hmm-smily tilbake! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Brukergrupper og innlegg-ID har også forsvunnet. Lurer om Mr. Ueland bare tester litt, eller om han ikke er ferdig ennå. Uansett, gi oss hmm-smily tilbake! Laget en tråd om nettopp det. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hey! Jeg kunne det ikke. Og jeg tror nok nok veldig mange andre ikke kunne det heller! Slutt å flame! /me joins team... Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 så det, var kjekt med link og nr på postene da ! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Skulle ønske vi fikk tilbake de gammle smiliene, fra 2002. :wink: osv. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 huff at folk gidder å klage på smiliene, bruker dem knapt jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Nå begynner det å ligne på noe Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Uff, de er jo så stygge. De er også så mørke at man nesten ikke ser hva slags smiley det er. Jeg har ingen nostalgiske følelser rundt dem, og synes de nye er mye bedre. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Uff, de er jo så stygge. De er også så mørke at man nesten ikke ser hva slags smiley det er. Jeg har ingen nostalgiske følelser rundt dem, og synes de nye er mye bedre. Så sant, så sant. Jeg var litt skeptiske til de nye i starten, men begynte å synes at de var bedre etterhvert. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Var rart å være ute, nesten så jeg fikk vondt av lufta der ute! Og idag så sa ho jenta jeg liker (hun småkristne jeg har fortalt litt om før) at hun hadde en gave til meg, for etter ungdomskolen så skal vi jo ikke gå sammen på skole lengre Så hun sa hun hadde en gave og en sang hun hadde laget til meg, det syns jeg var overaskende og snilt av henne. Faen klarer ikke å la hver å tenke på henne, forelskelse er så digg, men også så jævlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg