Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filmen er overdrevent voldelig, omtrent som en sinnsykt blodig mangafilm, bare i menneskelig versjon :mrgreen: .. er egentlig ingen blod-person, men Kill Bill hadde jeg sansen for. Quentin Tarrantino er og blir mesteren, in my opinion er den bedre en Pulp Fiction...

Filmatisk sett er den også en perle av de skjeldne... fantastisk kamraføring, redigering, fargebruk... et sannt mesterverk.. nevnte jeg at den ahr det beste sountracket jeg har vært borti?

Jepp er enig med deg. Den filmen rocker hardt. Satt å gliste gjennom hele filmen.

Den banka rævva ut av matrix synes jeg også

Lenke til kommentar
nå har jeg sett finding NeMo, var en bra film, men nå er det natta på meg.. Skal på jobb imorgen.. igjen

Jepps. Så den for et par måneder siden. Flirte en del av den.

Anyways har kåken for meg selv hele helga. Høy musikk og damebesøk. . . Bare synd at jeg må jobbe også. Ødelegger hele moroa med det. :grumpy:

:love:

Lenke til kommentar

Arggh nå eg forbanna. Han som eg syns er en bra fighter tapte kampen mot en idiot som bare vil ned i gulvet og slåss. Dere som har sett ufc vet ka eg mener.

Derfor liker eg K1 bedre for der har de ikke lov å fighte i bakken men kun stående. Nå tror eg snart kubber. Har lyst å feste imorgen selvom eg vet at det ikke skjer noe.

Lenke til kommentar

ÆH så døll det er å vere på jobb, spesielt med tanke på at... det er INGENTING Å GJØRE HER TIDLIG EN LØRDAG!

Ingen kunder, ingen rask PC med masse spill på, berre en ekkel pc her i kassen... grusomt, livet er grusomt - heilt til eg får lønning :D

Var en her å handla engangsglas/fat/bestikk for over 600kr her nettopp... *rar person*

Lenke til kommentar

Hei Hehe

Blikke så mye fyll i løpet av "ungdomstida" mi..foreløbig..men vent til jeg flytter, ah hahaha :mrgreen:

Nå har jeg endelig stått opp..Måtte pissenår jeg la meg, og detførste jeg gjorde når jeg stod opp var å storme toalettet :p

Bjørn: Har du noen planer for idag da?

(10:37:47) ? BjaA hører på [D.D.E. - Så fint å få prøvd sæ på livet]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...