danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nå fant jeg ut at det er ufattelig digg å kune sitte/ ligge ved PC-en ten at de ******* insektene kommer inn hit og forstyrrer/ angriper meg. Jeg fant også ut at jeg holder på sovne, men jeg må uansett på bade og ta ut linsene. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Okey. Nå tror jeg at jeg går og legger meg. Natta. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 K. Jeg også. Men jeg hakke noe å se på på senga, i og med at Friends er brukt opp. ((((((((((((((((((((((((((( Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 /me legger så nå! nattz0r Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 nå har jeg sett finding NeMo, var en bra film, men nå er det natta på meg.. Skal på jobb imorgen.. igjen Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Filmen er overdrevent voldelig, omtrent som en sinnsykt blodig mangafilm, bare i menneskelig versjon .. er egentlig ingen blod-person, men Kill Bill hadde jeg sansen for. Quentin Tarrantino er og blir mesteren, in my opinion er den bedre en Pulp Fiction... Filmatisk sett er den også en perle av de skjeldne... fantastisk kamraføring, redigering, fargebruk... et sannt mesterverk.. nevnte jeg at den ahr det beste sountracket jeg har vært borti? Jepp er enig med deg. Den filmen rocker hardt. Satt å gliste gjennom hele filmen. Den banka rævva ut av matrix synes jeg også Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 nå har jeg sett finding NeMo, var en bra film, men nå er det natta på meg.. Skal på jobb imorgen.. igjen Jepps. Så den for et par måneder siden. Flirte en del av den. Anyways har kåken for meg selv hele helga. Høy musikk og damebesøk. . . Bare synd at jeg må jobbe også. Ødelegger hele moroa med det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Arggh nå eg forbanna. Han som eg syns er en bra fighter tapte kampen mot en idiot som bare vil ned i gulvet og slåss. Dere som har sett ufc vet ka eg mener. Derfor liker eg K1 bedre for der har de ikke lov å fighte i bakken men kun stående. Nå tror eg snart kubber. Har lyst å feste imorgen selvom eg vet at det ikke skjer noe. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 uff just våknet. spiser frokost og skal snart tusle ned på jobb. Trøtt, nå! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 God musikk "Kool & The Gang - Get down on it" hørte på discomusikk i hele går kveld/natt.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Diana Ross - Upside Down Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ich have a nice question.. Henger alle dere på hw@undernet? join meh at efnet!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hehe, er det ikke du som var mot alkohol a? hm? vell .. folkforandrer seg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ÆH så døll det er å vere på jobb, spesielt med tanke på at... det er INGENTING Å GJØRE HER TIDLIG EN LØRDAG! Ingen kunder, ingen rask PC med masse spill på, berre en ekkel pc her i kassen... grusomt, livet er grusomt - heilt til eg får lønning Var en her å handla engangsglas/fat/bestikk for over 600kr her nettopp... *rar person* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 @wrk again... BjaA har tatt til fornuften han vettø Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei Hehe Blikke så mye fyll i løpet av "ungdomstida" mi..foreløbig..men vent til jeg flytter, ah hahaha Nå har jeg endelig stått opp..Måtte pissenår jeg la meg, og detførste jeg gjorde når jeg stod opp var å storme toalettet Bjørn: Har du noen planer for idag da? (10:37:47) ? BjaA hører på [D.D.E. - Så fint å få prøvd sæ på livet] Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Om jeg har ja! Hvis du tar en sansynlighets beregnings på meg så er det vel åpenlyst hva jeg skal. Trur ikke nvoetfiv ville hatt noen problemer med den Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Drikke drikke drikke? Du skal ikke til arendal da? Eller var det denne helga du skulle se på volleyball? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Volley'n rekker jeg ikke pga den teite jobben *åhhrrr* Men jeg skal til Arendal / Grimstad idag, det skal jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så arendal/grimstad er stedet å feste på? Huff eg er så trøtt at eg skriver dritt treigt. Må passe ungen igjen og har bare sovet 3-4timer. Har ikke noe planer idag heller. Håper at noen ringer og vil finne på noe kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg