Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hatt den verste dagen ever siden jeg startet på denne skolen i høst. I går, klokken 02.30, fant jeg og en gutt jeg er på dealer'n med at vi skulle gå ut og drikke tequila... og hadde muntlig naturfagstest og gymtest i dag... så etter gymmen, i garderoben, la jeg meg ned i håndklet etter dusjen og holdt på å sovne.. :sleep: Nå har jeg vært hjemme et kvarter,og skal straks ta bussen til jobb... :nei:

Du sovnet etter dusjen på skolen? SWEET!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hatt den verste dagen ever siden jeg startet på denne skolen i høst. I går, klokken 02.30, fant jeg og en gutt jeg er på dealer'n med at vi skulle gå ut og drikke tequila... og hadde muntlig naturfagstest og gymtest i dag... så etter gymmen, i garderoben, la jeg meg ned i håndklet etter dusjen og holdt på å sovne.. :sleep: Nå har jeg vært hjemme et kvarter,og skal straks ta bussen til jobb... :nei:

du skulle sagt i fra, så kunne jeg kommet å vekket deg :)

Lenke til kommentar
Også en annen fiffig ting osm jeg la merke til nå:

Denne var kjekk!

Jepp. Mr. Ueland har fixet litt features på forumet. Blant annet det ID-nummeret til innleggene. Også en flott funksjon.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Sånn da var Sasser og diverse andre virus borte .. Forhåpentlighvis!

Om noen andre her har problemer med Sasser eller andre ny virus vil jeg annbefalle antivirus programmet 'Stinger' : http://vil.nai.com/vil/stinger/

Det hjalp i mitt tilfelle :)

Imorgen er det skriftlig eksamen, min første sådan. Norsk kom jeg opp i :roll:

Nå skal jeg ut og ta meg en vellfortjent pause :p

Lenke til kommentar
Et annet tips hvis man får reboot countdownen mens man holder på å fikse det, gå inn i kjør og skriv: Shutdown -a

den burde de fleste her inne kunne

Lærer noe nytt hver dag, du. :fun:

Edit: Minor skrivefeil.

Endret av Earendil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...