SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Nice, hatt en fin 16,17 Mai du også eller? meg du skriver til? Nei eg har ikke hatt en fin 16-17mai. Bare vært hjemme nesten. Kjedeligt. Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 jaja, hjemme igjen fra den slappeste skolen her i landet. 2 timers skoledag. akuratt passe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Yoyo Fikk fri klokka 11 idag pga. at dette er en forberedelsesdag til eksamen. Så imorgen er det eksame Etter det så er det lang helg, og den skal jeg jo tilbringe sammen med noen fra forumet her FredrikRB, atticus, Xell, sparks og muligens zed? Det blir hvertfall gøy, men det blir mindre gøy å bruke den maskina her... http://www.tcpa.no/bjaa/viftelaus.JPG da min shuttle koseklump av en maskin ligger her http://www.tcpa.no/bjaa/P1010008.JPG Ble så lei av formatering, blaster og sasser igår at jeg kasta den oppi skapet..dritt lei med andre ord Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lan på meg i helga også (må jo ha lan når det er langhelg !) Blir vell fort en 10 - 15 stk av oss. Blir sikkert en bra helg Lenke til kommentar
Marti Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja 2 timers skoledag er slækt. Har det selv. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 0 timers skoledag er enda slækkere Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva er egentlig det sasser viruset, ødelegger det Exe. filer elns? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva er egentlig det sasser viruset, ødelegger det Exe. filer elns? tror at sasser er bare noe dritt, som et av anti virus selskapene sa, og at den ikke kan noe annet enn å gi deg noen rebooter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Eg har aldri vært plaget av viruser, ormer og trojaner tilåmed når det ofte kom i avisene om alle angrepene og alt det der men nå i det siste har tatt kaken altså. En dag så glemte eg å skru på antivirusen på etter at eg hadde spilt og glemte å lukke outlook express og da var det gjort. Sasser, w32 ormer og masse dritt rett på maskinen. Har faktisk ikke giddet å stresse. Nå har eg giddet å fjerne meste parten men det er sasser som ikke vil fjerne seg. Hmm ser ut som at det blir fylla på meg idag. Skal opp til svogeren og overnatte og en kompis kommer så skal vi drikke og kose oss litt. Hadde ikke noe planer om det da men... Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ahhhh, er i senga mi tror jeg, våkna nå Men men, ser ut som det er fint vær i dag og. Snowdog : hvorfor så dårlig humør? sommern med pils og grill kommer jo ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Hos deg er det sommer og grill ja men i bergen pøser det ned og det blir en inne greie igjen. Alltid skal det regne når vi endelig har planer om å kose oss. Edit: Hmm ja sommeren kommer! Humøret mitt er som været. Er det møkka vær så er i møkke humør. Endret 18. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Hatt den verste dagen ever siden jeg startet på denne skolen i høst. I går, klokken 02.30, fant jeg og en gutt jeg er på dealer'n med at vi skulle gå ut og drikke tequila... og hadde muntlig naturfagstest og gymtest i dag... så etter gymmen, i garderoben, la jeg meg ned i håndklet etter dusjen og holdt på å sovne.. Nå har jeg vært hjemme et kvarter,og skal straks ta bussen til jobb... Endret 18. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Men er vel ikke så langt til sol og sommer? hopp på en buss i en eller annen vei, må jo finnes en strand med sol,sommer,grill,pils og damer? Hvis ikke så får dere vel sommer om ikke så lenge i bergen og ? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ahh! Ikke sovet mange timene idag nei, og fyllesyken har ikke inntruffet enda (tviler på av den i det hele tatt vil), selv om jeg fåretok et visst inntak av alkohol i helgen. Fikk vite at jeg hadde muntlig norsk idag. IDAG. faen. Satte meg til å lese, leste 3 sider av et kapittel jeg ikke hadde lest gjennom før, fikk litt tips av venner osv. Høringen gikk fint. Fikk vite litt senere, at det ikke var 1 eneste i gruppen min som fikk mindre enn 4+. Dvs at jeg troligvis får 5 til sommeren! Wee! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 den er drøy, begynner helga nå Jeg lurer på om det er et snev av optimisme her? Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 er igjen 5 timer i morgen så er dte lan... Litt trist på skolen i dag fordet, en lærer som hadde død 16 mai av hjerteinfakt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg velger å kalle det helga, høres bedre ut Langhelg er vel mer riktig eller? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg velger å kalle det helga, høres bedre ut Langhelg er vel mer riktig eller? ja digg med fri ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg