Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var jeg tilbake fra vandring i Lillestrøm :)

Mange morsomme folk der :)

Men nå legger jeg meg :sleep:

Mange morsomme folk der ja, men likvel var det kjipt i år...

Følte ikke helt den samme gleden over tivoliet etter at de fløtta det! :mad:

 

Uansett, nå er jeg sliten, nettopp kommi hjem etter å ha sykla fra Leirsund og opp hit, 8km med neste bare oppoverbakker det.. Men digg nedover da! :cool:

 

Også i morgen er det forberedelsesdag til eksamen, og jeg har ikke lest tekstheftet enda engang... :scared:

 

jaja, håper dere har hatt en flott natt fokens, det har jeg. Selv om jeg ikk ehar hørt noe fra noen venner som snakka om slosskamp.. :S Får ikke tak i dem på telefon heller, :scared: håper det går bra med de......

Lenke til kommentar

Ja, da er det ei lang natt som står frammfor meg.

Lurer på om jeg skal sove eller ikke.

Kjenner jeg er trøtt, men har ikke lyst til å gå og legge meg.

 

Jesus altså..jeg sitter å ser på mitt SMS bruk...er helt sykt. Minst 10 meldinger hver dag til samme dama...

For no drit..Kanskje jeg burde se litt hvor lande ligger snart..

Lenke til kommentar

Hei godtfolk :D

 

Jaja, travel dag. Hengt på Cuba fra klokken 17 ca til omtrent klokkken 23.30, fortert en god del pils og eksotisk mat (samt noe fæl drikke som heter Raki, som forøvrig smakte plastikk). Så far det til Statoil (meg og en veninne) for å fortære dagens siste is, for så å legge oss på ballplassen like ved og se på stjernene og filosofere over hvor godt vi egentlig har det. Men kald, det var det!

 

Men men. Fin 17. mai, selv om det ikke ble noe tog og hilsing på vår kongefamilie.

 

:)

Lenke til kommentar
:woot: Er litt småfull, og har skole i morra. SMART.

Du kommer sikkert som vanlig til å kommentere dette, men /me er rimelig full og skal ikke på skolen imorra, da vi har lesedag :woot:

 

edit: men jeg sier ikke at det er dumt å være full. er bare gøy det :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Nja, har vært utrolig dødt i dag, alle er liksom bare fyllesjuke fra den 16.

 

Personlig fikk jeg helt noja når jeg og en kamerat kom til byen istad, masse folk overalt!

Absolutt overalt. Fikk fyllenerver til de grader.

 

Men vi tenkte at vi skal på byen (aka. min jobb) i morra og kjøpe pils og en pizza.

Dickens pizza'en er bare helt ufattelig god :)

 

Så du har ikke gjort noe i dag B|Real? bare vært inne eller i grotta pga dårlig vær?

 

Forresten, for dem som ikke har sett portfolien i siggen, jeg møtte ho dama i dag og :woot:

Ho er så deilig så jeg veit nesten ikke hva jeg gjør når jeg helt brått møter ho på gata :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...