Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm... det er INGENTING å gjøre nå...

Hvis du kjeder deg, kan du jo se på bilder av lille nurket mitt her. Det kan jeg gjøre i timesvis. :love:

 

Og hvis du virkelig kjeder deg, føl deg fri til å finne ut hvordan Freud og Skinner definerer personlighet, og hva de legger i begrepet 'stabilitet'. :p

Ååååh! Så søt :love:

 

Ta flere bilder da :yes:

Lenke til kommentar

Våknet nettopp.. Har vandret rundt i Trondheim by til 5tiden i natt.. (nei, jeg er ikke natteravn). En jente på fjortissfylla klarte å lure oss (jeg og en kompis) ned til torget (fra Flatåsen hvis noen kjenner seg igjen), hun sa at det var noe folk der som vi hadde lyst til å møte. Men når vi kom frem (i bæsjeregn) så var det bare hu der som sto å tuta om at hu måtte på do, og at hu skulle tidlig oppe.. Så gikk vi der da, til klokka var nærmere 5 før vi fikk tak i faren til kompisen min som kjørte oss hjem..

 

"The worst 16mai ever!"

Lenke til kommentar

En helt ok 16 mai.

Har aldri vært så full.

Spydde 2 ganger i sentrum.

Satt og prøvde å fokusere på mobilen min og ringe en eller annen men ble fri for strøm sånn pluttselig.

Så, jeg dro hjem omkring halv 1 med taxi (burde ha ringt Roger...) Men men..

En artig sammenkomst var det.

 

Og grattulerer med norges offesielle dagen-derpå-dag :w00t:

Lenke til kommentar
Hm... det er INGENTING å gjøre nå...

Hvis du kjeder deg, kan du jo se på bilder av lille nurket mitt her. Det kan jeg gjøre i timesvis. :love:

 

Og hvis du virkelig kjeder deg, føl deg fri til å finne ut hvordan Freud og Skinner definerer personlighet, og hva de legger i begrepet 'stabilitet'. :p

Ååååh! Så søt :love:

 

Ta flere bilder da :yes:

Sånn, nå er det lagt til litt flere bilder på siden. Noen er fra bittelille-valpetiden, mens Arwen7.jpg er ganske nytt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...