HolgerL Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hm... det er INGENTING å gjøre nå... Hvis du kjeder deg, kan du jo se på bilder av lille nurket mitt her. Det kan jeg gjøre i timesvis. Og hvis du virkelig kjeder deg, føl deg fri til å finne ut hvordan Freud og Skinner definerer personlighet, og hva de legger i begrepet 'stabilitet'. Ååååh! Så søt Ta flere bilder da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg ga finger'n til Carl I. og Eli! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Da var jeg tilbake fra byn, hvertfall for en liten stund... Jeg gikk i toget i Bergen, så hvis det var noen som så på så så de kanskje meg. Jeg gikk med Åsane Seahawks... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hadde jeg som utlending sagt jeg elsker deg Mette Marit hadde jeg blitt kastrert på stedet og arrestert Jepp, for vi liker ikke onde og kriminelle østeuropeere her i Norge Jeg ga finger'n til Carl I. og Eli! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Super hund Rikku *thumbup* HalTan Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Våknet nettopp.. Har vandret rundt i Trondheim by til 5tiden i natt.. (nei, jeg er ikke natteravn). En jente på fjortissfylla klarte å lure oss (jeg og en kompis) ned til torget (fra Flatåsen hvis noen kjenner seg igjen), hun sa at det var noe folk der som vi hadde lyst til å møte. Men når vi kom frem (i bæsjeregn) så var det bare hu der som sto å tuta om at hu måtte på do, og at hu skulle tidlig oppe.. Så gikk vi der da, til klokka var nærmere 5 før vi fikk tak i faren til kompisen min som kjørte oss hjem.. "The worst 16mai ever!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 En helt ok 16 mai. Har aldri vært så full. Spydde 2 ganger i sentrum. Satt og prøvde å fokusere på mobilen min og ringe en eller annen men ble fri for strøm sånn pluttselig. Så, jeg dro hjem omkring halv 1 med taxi (burde ha ringt Roger...) Men men.. En artig sammenkomst var det. Og grattulerer med norges offesielle dagen-derpå-dag Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hm... det er INGENTING å gjøre nå... Hvis du kjeder deg, kan du jo se på bilder av lille nurket mitt her. Det kan jeg gjøre i timesvis. Og hvis du virkelig kjeder deg, føl deg fri til å finne ut hvordan Freud og Skinner definerer personlighet, og hva de legger i begrepet 'stabilitet'. Ååååh! Så søt Ta flere bilder da Sånn, nå er det lagt til litt flere bilder på siden. Noen er fra bittelille-valpetiden, mens Arwen7.jpg er ganske nytt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 http://www.aasgaard.net/arwen/arwen04.jpg Åhhh næmen... *smelte* *lage kvinne lyder* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg ga finger'n til Carl I. og Eli! Carl I. Hagen er jo über-kul! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg ga finger'n til Carl I. og Eli! Carl I. Hagen er jo über-kul! hmm kanskje ikke det du Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg ga finger'n til Carl I. og Eli! Carl I. Hagen er jo über-kul! hmm kanskje ikke det du Smak og behag og hver sine meninger. Vi to har for eksempel er svært delt syn på USA. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Carl I, har en del gode sider og egenskaper både som privatperson og partileder men som de fleste andre har hans parti noen helt gale meninger (etter min smak). Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg ga finger'n til Carl I. og Eli! Carl I. Hagen er jo über-kul! hmm kanskje ikke det du Smak og behag og hver sine meninger. Vi to har for eksempel er svært delt syn på USA. har vi? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Smak og behag og hver sine meninger.Vi to har for eksempel er svært delt syn på USA. har vi? Er ikke du USA-partriot da? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Smak og behag og hver sine meninger.Vi to har for eksempel er svært delt syn på USA. har vi? Er ikke du USA-partriot da? ikke spes, er nok heller nøytral til usa Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Smak og behag og hver sine meninger.Vi to har for eksempel er svært delt syn på USA. har vi? Er ikke du USA-partriot da? ikke spes, er nok heller nøytral til usa Hm, tror kanskje jeg har forvekslet deg og Loffelur nå. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Sånn, nå er det lagt til litt flere bilder på siden. Noen er fra bittelille-valpetiden, mens Arwen7.jpg er ganske nytt. Ååaawwhh! Bare så du vet det; jeg går aldri lei slike bilder. Så det er bare å laste opp så mye du klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg