Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du er litt syyyyyyyyykt heldig da.... å ha vannkrig med slikt folk er drøm får meg... ingen fine jenter i det forblåste nord nei. HVORFOR INGEN FINE I NORD  :wallbash:

Hmm... Bare dritt og ta den Nord-jenten :roll:

 

Vice! det er ikke naker :p Men hvis det bildet ble naker då du si fra meg :yes:

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

woppii i kveld gikk det orntlig bra med WarCraft gaminga *happy* Ikke se "Troy" filmen.. You have officially been warned.. Var noen bra scener i den men den varte alt for lenge og var for "wannabe Ringernes Herre" noen steder atte fy..

 

Nå tar jeg natta for i kveld.. 17 mai i dag jo!! IIIIIIS :thumbs:

Lenke til kommentar

jasså folk i forumet. Og SO. har vert ute. Var koselig det. Arne dratt til fordi han prøvde å roe ned 2 som sloss. Men det var ingenting.

 

Er såpass at jeg klarer å skrive uten problemer. Så jeg er ganske edru. Har drikki vann nå og da så det skulle gå bra når jeg våkner.

 

EDIT: en artig ting som skjedde. Noen kasta opp til flere egg på oss. Jørn hadde politiradion med seg, vi anmeldte det, så hørte vi det på politiradioen :). Ganske artig.

 

 

EDIT:

Elin....  det het hun som stjal hjertet mitt og aldri leverte det tilbake. 

Det er noe herk. Damer er det beste og det værste.

Hoff,,, jeg vil ha dame. Følelsesmessig framfor sexuelt.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Hmmm, da er det natte på meg og! Etter noen timer med SWG for mye, for det skjer ikke ofte :no: ....

 

Jaja, må vel ut i sola en tur i morgen fordi "kona" krever sosiale greier på sånne "viktige" dager. jaja, blir vel SWG når man kommer seg hjem til slutt! Ha en fortreflig syttende mai, jeg vet jeg ikke kommer til å ha det. Men hva gjør man ikke når man er forelsket :love:

Og i verdens beste jente :thumbs:

 

G0d n4tt g33k5

Lenke til kommentar

Jeg var her! Men ikke alene! Sykt... Hehe

 

69 Bruker(e) aktive de siste 15 minuttene

48 gjester, 20 medlemmer 1 anonyme medlemmer

schmelck, agvg, Neophus, Kasp, TAAB, jan.ata, Bennyhil, Pettern800, ragstian, 22will, Herr Brun, It's me, royrogers, Scrim, froggyler, Merlin, eiriksen, Pirka, Thore, Fredrik90

Lenke til kommentar

:| javel. :shrug:

 

 

:p

 

Nå går det noen unger ute og skriker og spiller på trompet for å vekke folk vist. Der vi bodde før stilte alltid nordnes bataljon rett utenfor vinduet mitt (ca 6meter fra vinduet) og hadde oppmøte med tromme slagere og alt det der og der spilte de og øvde før de skulle marsjere til sentrum. Hver 17mai morgen våknet eg med den mest grusomme bakrusen med blodsprengte øyner og sintere en en tasmansk djevel.

 

Glad eg slipper sånt nå. God natt.

Lenke til kommentar

Ahhh. dilemma. Hva skal jeg ta på meg i dag?

 

Jeg skal gå i tog med turnfolka, så jeg vil gjerne ha muligheten til å bevege meg litt (vi kommer sikkert til å finne på noe sprell), men det eneste jeg har av klær som funker der er en Bula bukse, og en eller annen genser. Kanskje ikke akkurat nasjonaldagmateriale.

 

Seinere på dagen kommer jeg sikkert til å tusle rundt i byn, samt gå på tivoli. Men da vil jeg helst ikke gå med joggeklær. Jeg har en ny bukse, en ny dressjakke/blazerting, og en fiiin rød skjorte jeg hadde planer om å ta på meg. Men det kan bli litt kaldt.

 

Så hva skal jeg gjøre? Jeg kan ta de "kewle" klærene med i en ryggsekk, men det kommer til å se helt på tryne ut etter jeg har skiftet (sekk på ryggen ser ikke bra ut når man prøver å se representativ ut). Eller så kan jeg ture hjem og skifte, men dette kommer til å koste med 1.5 time. Jeg skal hjem og ete, men det er ikke før ut på ettermiddagen en eller annen gang, så då må jeg gå med joggeklærene en del timer i byn før jeg får skiftet. Hva skal jeg gjøre???

 

Gratulerer med dagen folkens ;)

 

EDIT: Dette innlegget var vel fullt av SO3 kalitet :D

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Enkelt....Ta med deg de "kewle" klærne i en pose og skift når du føler for det i byn og finn deg en fin busk eller en god gjømme plass og stasj de trenings klærne der.

 

Dette har eg gjort før og aldri har noen funnet/stjelt det før. Faktisk så bærte eg på en boomblaster engang og ble lei av å drasse det med meg hele tiden at eg stæsjet dritten og hadde det fett og når eg kom tilbake var den forsatt i god behold.

 

Litt av en sjangse med elektronikk men brukte trenings klær gidde jo ingen å ta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...