cnil Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 U know u want it. Har det blitt enten alt for mye på deg i kveld, eller muligens alt for lite? :-) Eller har han ikke fått "NOE" på en god stund? Absolutt et meget realistisk forslag. What is your' defence Snowdog? EDIT: Snowdog var kjappere enn meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hotel Cæsar @ HW *panke snowdog's hairy ass* Har heldigvis ikke hår i ræven. Eller villet det lugget for j*vlig : Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 "Skjeder" du deg? (artig ordspill) EDIT: Innlegg nummer 2222 i tråden Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hotel Cæsar @ HW *panke snowdog's hairy ass* Har heldigvis ikke hår i ræven. Eller villet det lugget for j*vlig : AHa.. du er en sånn skinny Puppy Du vet at du ikke er mann før det lugger når du driter... *grin* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Thea ble bortevekk Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Thea ble bortevekk Lagt på røret kansje ??? nej, men hu jabba om at hun var sååå trøtt... så kansje hun er i drømmeland nå... *lurer på hva Thea drømmer om inatt* *sende masse telepatiske tanker til Thea slik at hu drømmer om meg* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *hoppe på Wabby* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *Sende mange nastye tanker til tea om at onkel SnowDOG_ kommer på besøk mens hun sover* Nei fan hun er jo 15 eller noe Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *hoppe på Wabby* Vart du kåt nuh ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hehe Jaja folkens bbl. se på mer UFC Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *hoppe på Wabby* Vart du kåt nuh ? Nei. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Trenger du flere sosohal? akkurat komt hjem, var god gang i sentrum på bryne i dag.. hehe *trøtt* sang? hmm... Shakira - Objection ( hvordan kom den inn på pc'en min *skifte til mettalica*) Neh, jeg ble spurt selv. Men om du er flink og grei og sånn kan du sikkert få joine klanen min. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg så bildet ditt, Jens... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Trenger du flere sosohal? akkurat komt hjem, var god gang i sentrum på bryne i dag.. hehe *trøtt* sang? hmm... Shakira - Objection ( hvordan kom den inn på pc'en min *skifte til mettalica*) Neh, jeg ble spurt selv. Men om du er flink og grei og sånn kan du sikkert få joine klanen min. Er jo grei å sånn hehe... men legger meg folkens, vi snakkes Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hehe Daniel... tenkte jeg skulle forandre litt på det... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Slik, da ble det riktig. Jeg kjeder meg og er :grine: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 der ja jens... nå er gaypreget bortevekk Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 tehe.. im bored.. and down tenkte egentlig ikke over de to forskjellige ordene i starten ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg