Suppelars2k Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg foreslår at alle som har behov for å klage over toppkarakterer oppretter sin egen tråd for det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 WTF? Haltan du leste my mind. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Sol, sommer og god stemning what more do we need? Ut på stranda og kose meg i sola og grille Jya mata sayonara Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vi fikk kost oss med deilig sol forrige uke og nå regner det bare. Muahaha mange som fikk ødlagt planene sine idag. Mange som eg kjenner skulle ut og grille og drikke idag men blir lite grilling i dette møkka været. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vi fikk kost oss med deilig sol forrige uke og nå regner det bare. Muahaha mange som fikk ødlagt planene sine idag. Mange som eg kjenner skulle ut og grille og drikke idag men blir lite grilling i dette møkka været. hehe mens her hvor jeg er er, er været topp, men kjeder meg like mye for det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hallo Idag laster jeg opp en film som jeg og noen venner har laget. Filmen er så elendig det går ann å bli, men er alikevell litt morsomt å se hvor dårlig den er Den kommer opp på nett om 2 timer ++ Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Her på sørlandet er været finere enn på lenge - deilig og varmt ute, sporadiske, hvite, lyse skyer høyt på himmelen, men for det meste blått. Så godt som vindstille. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Her i oslo er det vist fint vær, er i alle fall lyst på gardinene Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) I oslo ser det slik ut (nesten) for øyeblikket: http://home.broadpark.no/~eoyfoss/bilder/nice.jpg Endret 16. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ca samme her på sørlandet, men skyene henger litt høyere, og er enda lysere Nå stikker jeg ned til byen om ti min for å kjøpe engangsgrill og grillmat, og så stikker jeg ut på Tangen. Faen, dette kommer til å bli så fett! ***bfisk was last seen quitting forum.hw.no stating 'yeeeeeeeeehaw!' Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kos deg bfisk. Holder meg inne jeg, i alle fall for nå! Er snakk om noe utepils. Skal du være med schmelk? ta med deg den dama som går rundt naken hos deg og, hvis hun kan ta litt pause i lesinga Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ca samme her på sørlandet, men skyene henger litt høyere, og er enda lysere Nå stikker jeg ned til byen om ti min for å kjøpe engangsgrill og grillmat, og så stikker jeg ut på Tangen. Faen, dette kommer til å bli så fett! ***bfisk was last seen quitting forum.hw.no stating 'yeeeeeeeeehaw!' Hmm...lurer på om jeg å skal ta meg en tur på tangen... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hoel: noen andre av mine venner skulle visst/er i frogner parken og tar utepils der... Er det AndyG som har noen ideér? Evt så kan vi sikkert alle møtes i frogner parken! Noen andre i Oslo som kunne tenke seg å møtes i frogner parken btw? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kos deg bfisk.Holder meg inne jeg, i alle fall for nå! Er snakk om noe utepils. Skal du være med schmelk? ta med deg den dama som går rundt naken hos deg og, hvis hun kan ta litt pause i lesinga *ler* Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hoel: noen andre av mine venner skulle visst/er i frogner parken og tar utepils der... Er det AndyG som har noen ideér? Evt så kan vi sikkert alle møtes i frogner parken! Noen andre i Oslo som kunne tenke seg å møtes i frogner parken btw? Ja, AndyG. Skal nevne frognerparken. Nå skal skalpen snauklippes for nå er det sommer ja! Turte å titte ut av vinduet Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hoel: kos deg da! Trodde at Andy, Helge, og Mr Nasty skulle på den festen i Kolbotn jeg... Jaja, si ifra da! Ingen andre forumfolk i Oslo som er keen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Sånn passelig ok vær her ute nå... Snøen lå på marka i gårkveld så det er vel bare å få på seg lang underbukse og drit når man skal gå ut Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Schmelk: Tror ikek akkurat at det MANGLER folk i Frognerparken i dag... Var der forøvrig i går med en venninne, spiste is og prata hele kvelden, koselig. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 HalTan: det har du nok rett i, men hvis noen her uansett hadde tenkt seg ut så kunne man jo sittet sammen og evt blitt kjent med flere folk tenkte jeg! :-) og btw: schmelck skrives ikke schmelk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg