Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Er det forresten litt skummelt hvis du på en søndag som dette med fint vær sitter inne med PC'en og refresher "mine innlegg" og SO3 tråden hele tiden? <- det burde vært noen komma/punktum der, men jeg er gæern og driter i det!

REBELL! REBELL!

jeg vet. bare se her. jeg bruker ikke stor forbokstav engang! jeg er og blir en såkalt "1337 hax0r". er det ikke det ungdommen sier nutildags?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det forresten litt skummelt hvis du på en søndag som dette med fint vær sitter inne med PC'en og refresher "mine innlegg" og SO3 tråden hele tiden? <- det burde vært noen komma/punktum der, men jeg er gæern og driter i det!

REBELL! REBELL!

jeg vet. bare se her. jeg bruker ikke stor forbokstav engang! jeg er og blir en såkalt "1337 hax0r". er det ikke det ungdommen sier nutildags?

Mannen har virkelig ingen respekt for det norske språket. En rebell, lettere sagt! Jeg liker det :cool: (Selv om jeg ikke er noen rebell selv)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Gøy å ha bursdag på 16mai da!

Ikke når du er invitert til to fester og du vet at noen kommer til å bli forbanna fordi du velger den ene festen til fordel for den andre.

 

Edit: Spesielt ikke når den ene festen er hos eksen og den andre er hos bestekameraten.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gøy å ha bursdag på 16mai da!

Ikke når du er invitert til to fester og du vet at noen kommer til å bli forbanna fordi du velger den ene festen til fordel for den andre.

 

Edit: Spesielt ikke når den ene festen er hos eksen og den andre er hos bestekameraten.

Det er et dilemma!

 

 

Holger: håpet på flere da...

Lenke til kommentar

EN mil? sprø du. Sitter godt plantet i stolen og orker ikke løfte på meg og sette opp AP`et mitt og se om det lever igjen etter en flashing av firmware som gikk skeis.

 

Karkater :

Sitting : 5

Soving 6

Cola drekking : I/V

 

Dvs jeg går ikke på skole, og ei heller gjør jeg noe annet en å spille SWG og GTA VC ;):scared:

Lenke til kommentar

Ikke alle som sitter og refresher SO3 hele tiden. Jeg, for eksempel, har vært på kjøkkenet og spist vafler, daffet foran PC-en med DSJ3 betaen og snakket på MSN. Dette gjør jeg, selv om det er strålende solskinn i Oslo nå.

 

Skal på trening senere i dag, though.

 

I tillegg skal jeg være i Tryvann fra kl. 06:00, 17. mai, for da skal laget vårt rydde opp etter russen. WEEEE!

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...