schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er det forresten litt skummelt hvis du på en søndag som dette med fint vær sitter inne med PC'en og refresher "mine innlegg" og SO3 tråden hele tiden? <- det burde vært noen komma/punktum der, men jeg er gæern og driter i det! REBELL! REBELL! jeg vet. bare se her. jeg bruker ikke stor forbokstav engang! jeg er og blir en såkalt "1337 hax0r". er det ikke det ungdommen sier nutildags? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er det forresten litt skummelt hvis du på en søndag som dette med fint vær sitter inne med PC'en og refresher "mine innlegg" og SO3 tråden hele tiden? <- det burde vært noen komma/punktum der, men jeg er gæern og driter i det! REBELL! REBELL! jeg vet. bare se her. jeg bruker ikke stor forbokstav engang! jeg er og blir en såkalt "1337 hax0r". er det ikke det ungdommen sier nutildags? Mannen har virkelig ingen respekt for det norske språket. En rebell, lettere sagt! Jeg liker det (Selv om jeg ikke er noen rebell selv) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har fått digitalkamera i dag! Kjempemorro! Er et Olympus Stylus 410 (amerikansk versjon av [mju:410]) Tatt noen makrobilder av en rød, våt rose.. fint bilde. Ser dråpeneligge på rosebladene.... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Grattis, er et okey kamera det ja. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 takk takk. Er fornøyd med det så langt iallefall.. men har jo ikke fått testet det skikkelig ennå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg skal ut ... Dama fyller 18 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Gøy å ha bursdag på 16mai da! Ikke når du er invitert til to fester og du vet at noen kommer til å bli forbanna fordi du velger den ene festen til fordel for den andre. Edit: Spesielt ikke når den ene festen er hos eksen og den andre er hos bestekameraten. Endret 16. mai 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Er det forresten litt skummelt hvis du på en søndag som dette med fint vær sitter inne med PC'en og refresher "mine innlegg" og SO3 tråden hele tiden? Ingen som kjenner seg igjen der Endret 16. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Gøy å ha bursdag på 16mai da! Ikke når du er invitert til to fester og du vet at noen kommer til å bli forbanna fordi du velger den ene festen til fordel for den andre. Edit: Spesielt ikke når den ene festen er hos eksen og den andre er hos bestekameraten. Det er et dilemma! Holger: håpet på flere da... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ikke alle som sitter og refresher SO3 hele tiden. Jeg, for eksempel, har vært ute og gått/jogga/løpt en mil siden sist Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 EN mil? sprø du. Sitter godt plantet i stolen og orker ikke løfte på meg og sette opp AP`et mitt og se om det lever igjen etter en flashing av firmware som gikk skeis. Karkater : Sitting : 5 Soving 6 Cola drekking : I/V Dvs jeg går ikke på skole, og ei heller gjør jeg noe annet en å spille SWG og GTA VC Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ikke alle som sitter og refresher SO3 hele tiden. Jeg, for eksempel, har vært på kjøkkenet og spist vafler, daffet foran PC-en med DSJ3 betaen og snakket på MSN. Dette gjør jeg, selv om det er strålende solskinn i Oslo nå. Skal på trening senere i dag, though. I tillegg skal jeg være i Tryvann fra kl. 06:00, 17. mai, for da skal laget vårt rydde opp etter russen. WEEEE! Endret 16. mai 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hoel: c_u_m8: Rydde etter russen? Lykke til, må si at jeg ikke misunner deg der! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ikke? Ingenting er som å plukke opp sædrester (les: ikke plukke opp, men du skjønner), eksrementer og knust glass. Er du ikke enig? Sånn sett er jeg rimelig heldig! Endret 16. mai 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hørtes dødskjipt ut og rydde opp etter russen. Jeg skal ut på en strand her i Arendal, alle skal visst dit. Drar ut i halv-sju tida og griller med en kompis, og så kommer vel folk på etterhvert. Skal vel drikkes litt øl og sånt også Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bare jeg og en som heter Håkon som skal ut, men det kommer en hel haug med andre folk også, deriblandt Kathrine. Ho vet at jeg kommer, og jeg vet at hun kommer, så det er biff. Mebbe there'll be progress? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bfisk : får håpe det, ingenting er som en dame nå på sommern/våren Kos deg med grill og pils, frister egentlig. Men GTA VC frister mer. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bfisk : får håpe det, ingenting er som en dame nå på sommern/våren Kos deg med grill og pils, frister egentlig. Men GTA VC frister mer. Hvorfor være ute, når du kan sitte inne (med en PC)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg