Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kommer til å stryke i flere fag.

Men men,,, grunnene til det kan vel likegodt være usagt. Mange som delevis vet det da.

Kjenner mange som stryker nå, som går i tredje. Det er ingen skam med tanke på stresset,...bare at de fleste jeg kjenner må gå om igjen fordi de brukte tiden på å røyke hasj og sluke piller istedenfor skolen... :ermm:

Lenke til kommentar
jeg kommer til å stryke i flere fag.

Men men,,, grunnene til det kan vel likegodt være usagt. Mange som delevis vet det da.

Kjenner mange som stryker nå, som går i tredje. Det er ingen skam med tanke på stresset,...bare at de fleste jeg kjenner må gå om igjen fordi de brukte tiden på å røyke hasj og sluke piller istedenfor skolen... :ermm:

Tør jeg spørre hva slags venner du henger rundt med? :ermm:

Lenke til kommentar
jeg kommer til å stryke i flere fag.

Men men,,, grunnene til det kan vel likegodt være usagt. Mange som delevis vet det da.

Kjenner mange som stryker nå, som går i tredje. Det er ingen skam med tanke på stresset,...bare at de fleste jeg kjenner må gå om igjen fordi de brukte tiden på å røyke hasj og sluke piller istedenfor skolen... :ermm:

Tør jeg spørre hva slags venner du henger rundt med? :ermm:

De fleste av dem henger jeg ikke så mye med lenger, nettopp derfor. Jeg synes ikke det finnes en god nok unnskyldning for sånne mennesker..forkastelig! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Karakterene mine til sommeren blir desverre som følger:

 

MIS: 5

MD: 5

MP: 5

 

(regner med det iallfall)

 

Norsk S: 4 ( :roll: )

Norsk M: 5

Samfunn: 4 (ting gikk skeis når jeg ikke var like kritisk til Hitler som læreren)

Gym: 5

Uttrykkshistorie: 4/5

 

Ballspill: 6

Engelsk: 6

Prosjektfag: 6

 

Eksamen: satser på det samme som i fjor, 6.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Karakterene mine til sommeren blir desverre som følger:

Dessverre? Hvorfor sier du det? :no:

Fordi jeg er ikke fornøyd. Ikke nødvendigvis fordi jeg får dårlige karakterer, men både fordi at jeg har gått ned og fordi jeg frykter at noen av kameratene mine får bedre.

 

Fy faen for en skrytepost. Tenker da på "desverre".

 

Skal jeg redigere den, for din skyld. Trenger ikke bli sur, søte deg.

 

Driter jeg meg ut i år (ikke kommer inn der jeg skal), sliter jeg. Dessuten er en 5er der jeg går ikke så prestisjetung som foreksempel folk som går allmen. "Desverre" kom egentlig av at jeg forventet bedre (jeg er ikke flink på skolen, jobber lemmene av meg).

 

Skryteposter er sånne som i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Takk wh1te. Hvilken linje går du på?

Media aka Medier og Kommunikasjon; den linjen "alle" plutselig vil gå på. Hopper av til sommeren.

Lenke til kommentar

Driter jeg meg ut i år (ikke kommer inn der jeg skal), sliter jeg. Dessuten er en 5er der jeg går ikke så prestisjetung som foreksempel folk som går allmen. "Desverre" kom egentlig av at jeg forventet bedre (jeg er ikke flink på skolen, jobber lemmene av meg).

Oh I see. Når man har forventninger til opp mot en sekser, og får en femmer, skjønner jeg at det er skuffende. Alt hørtes så mye bedre ut med litt forklaring :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Driter jeg meg ut i år (ikke kommer inn der jeg skal), sliter jeg. Dessuten er en 5er der jeg går ikke så prestisjetung som foreksempel folk som går allmen. "Desverre" kom egentlig av at jeg forventet bedre (jeg er ikke flink på skolen, jobber lemmene av meg).

Oh I see. Når man har forventninger til opp mot en sekser, og får en femmer, skjønner jeg at det er skuffende. Alt hørtes så mye bedre ut med litt forklaring :yes:

Eller får 4 istedet for 5. Jeg får sikkert tre 4ere i år og det suger ... (på min linje)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Som vi sa til hverandre da vi skulle ha prøver på byggfag: 2'er er ståkarakter! :thumbup:

Jeg sier det samme neste år. Da er målet kun å stå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...