Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, hvis du faktsik får kølla di inn i røret, så er du enten veldig ung, veldig slapp, eller har en liten en. Eller veldig kald, da.

Eventuelt, om man har lyst på litt mer kraft, kan man jo feste et rør på utsiden av denne:Jetmotor737.jpg

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar

Nei altså! Nå skal man hoppe ned i sovesofaen. Håpet at RaZorbLadeKisS skulle gå naken forbi meg i kveld så vi kunne "legge oss", men det skjedde tydeligvis aldri :p

Godnatt godtfolk, happy partying resten av 16mai da. På denne tiden i morgen er man forhåpentligvis ganske bæsjings!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fikk en ide her for 4 minutter siden; tenkte jeg skulle lage tre små filmer i en serie, hvorav alle har åpne slutter. Så lager jeg en tråd hvor jeg legger ut filmene. Videre tenkte jeg at andre på forumet kunne komme med requests til neste episode; handling, poeng og så videre. Er det noe poeng i det?

Lenke til kommentar

HOT DAMN!

Jeg må gjøre en heimk. oppgave vi skulle levert for tre uker siden. Jaja, når jeg leverer den sier jeg at jeg har hatt et alvrolig virus, og har ikke hatt muligheten til å levere den før nå. Tror den funker - læreren digger meg, så jeg regner med at det vil gå bra...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...