HolgerL Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Feil HolgerLudvigsen, massefilmtips.befs.no/500kronerstilbudet. Æsj også...nå må jeg oppdatere prisguiden... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 pain: jeg er kjent for å være ganske billig. hm... det kan misforstås ja! Tror ikke det er mange som kan matche den prisen for å være erlig... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Lenge siden jeg har fått en så god latter Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) *blåse støv av Train simulator* på tide og leke lokfører igjen Jeg husker Transporter Tycoon Deluxe. (Sikkert ikke så likt spillet ditt, men det er utrolig moro) Endret 15. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 *blåse støv av Train simulator* på tide og leke lokfører igjen Jeg husker Transporter Tycoon Deluxe. (Sikkert ikke så likt spillet ditt, men det er utrolig moro) Akkurat ferdig med en runde der og, må jo mimre litt Train sim er ren simulator, har akkurat lastet ned t-bane vognene som brukes i Oslo i et forsøk på å finne ut hvordan dem klarer å havarere så mye Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Må si at jeg digger alle slike "nisje-spill" sånn som SkiJump, Ports Of Call, Train Sim osv... Det gir liksom noe helt nytt! EDIT: det må være tidenes fest hos naboen eller noe... Høres ut som om de har lånt anlegget til den værste russebussen... EDIT2: Nå gikk det en naken dame forbi meg så jeg tror jeg "legger meg"... Ha en fortsatt fin natt! Endret 15. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Happy wanking Tar kvelden jeg også... Ingen fastnett enda og ingenting på tv heller så jeg tar kvelden. Man trenger søvn til morgendagen :eerm: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Schmelck: Tror nok det _er_ værste russebussen m/innhold som har fest ved deg. Dama fiksa sikkert en russeknute eller fem. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Må si at jeg digger alle slike "nisje-spill" sånn som SkiJump, Ports Of Call, Train Sim osv... Det gir liksom noe helt nytt! EDIT: det må være tidenes fest hos naboen eller noe... Høres ut som om de har lånt anlegget til den værste russebussen... EDIT2: Nå gikk det en naken dame forbi meg så jeg tror jeg "legger meg"... Ha en fortsatt fin natt! lykker til Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Wee!! jeg fikk ett inlegg på side 1111 (side 15 hvis du regner om binærtall.. *tror jeg*) Sov godt folkens... Nå skal jeg sove etter en ahrd dag med videoredigering, og første dagen jeg prøver bluescreen/grennscreen.. Fungerte overlegent bra, men selve opptakene ble skikkelig amatør med tanke på at vi måte bruke det analogo kameraet + TV-kort for overføring... Og i morra fær det til dama... Heile dagen, skal visst grille med familien hennes og resten av nabolaget der, de skal vist ha en fest... natti natt "jenter" og "gutter"(in real, gutter og jenter ja.. ) Endret 15. mai 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Wee!! jeg fikk ett inlegg på side 1111 (side 15 hvis du regner om binærtall.. *tror jeg*) Sov godt folkens... Nå skal jeg sove etter en ahrd dag med videoredigering, og første dagen jeg prøver bluescreen/grennscreen.. Fungerte overlegent bra, men selve opptakene ble skikkelig amatør med tanke på at vi måte bruke det analogo kameraet + TV-kort for overføring... Og i morra fær det til dama... Heile dagen, skal visst grille med familien hennes og resten av nabolaget der, de skal vist ha en fest... natti natt "jenter" og "gutter"(in real, gutter og jenter ja.. ) hmm her var det kanskje veldig mye nerde humor på en setning og oppfør deg med dama da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 EDIT2: Nå gikk det en naken dame forbi meg så jeg tror jeg "legger meg"... Ha en fortsatt fin natt! Jeg vil også "legge meg" ! Urretferdig! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tja.. Du kan jo gå forbi meg naken så skal vi se hvor mye vi skal "legge oss" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 EDIT2: Nå gikk det en naken dame forbi meg så jeg tror jeg "legger meg"... Ha en fortsatt fin natt! Jeg vil også "legge meg" ! Urretferdig! Noen som hindrer deg? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Noen som hindrer deg? "legge seg" ---> sammen med ei naken dame God natt godtfolk Endret 16. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 God natt, eg ut og løp 1-2km til jenta mi... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kem er det som har funnet ut at penis skal være "løken" som i "nappe løken"? Det høres helt idiotisk ut egentlig. Pleier å si at eg skal enten wanke eller nappe'an Forresten razorbladekizz...måtte du si det du sa? Var ikke kåt og er det nå FFS. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Uff..Nå er det kaldt ute!! I morra er det Troy på kino, det kan sikkert bli kos Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 SnowDOG_, ro ned hormonene 200hakk Enig i at "nappe løken" er en dum og ekkel phrase. En skikkelig "ronk!" det er det som skal til. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er man kåt så er det ikke bare å "roe" ned sånn uten videre. Desverre er motoren for sterk og bare visse ting kan "roe" ned. Btw er det "ronk" eller "runk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg