Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*blåse støv av Train simulator*

 

på tide og leke lokfører igjen :p

Jeg husker Transporter Tycoon Deluxe. :thumbs:

 

(Sikkert ikke så likt spillet ditt, men det er utrolig moro)

Akkurat ferdig med en runde der og, må jo mimre litt :)

 

Train sim er ren simulator, har akkurat lastet ned t-bane vognene som brukes i Oslo i et forsøk på å finne ut hvordan dem klarer å havarere så mye :thumbdown:

Lenke til kommentar

Må si at jeg digger alle slike "nisje-spill" sånn som SkiJump, Ports Of Call, Train Sim osv... Det gir liksom noe helt nytt!

 

EDIT: det må være tidenes fest hos naboen eller noe... Høres ut som om de har lånt anlegget til den værste russebussen...

 

EDIT2: Nå gikk det en naken dame forbi meg så jeg tror jeg "legger meg"... Ha en fortsatt fin natt!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Må si at jeg digger alle slike "nisje-spill" sånn som SkiJump, Ports Of Call, Train Sim osv... Det gir liksom noe helt nytt!

 

EDIT: det må være tidenes fest hos naboen eller noe... Høres ut som om de har lånt anlegget til den værste russebussen...

 

EDIT2: Nå gikk det en naken dame forbi meg så jeg tror jeg "legger meg"... Ha en fortsatt fin natt!

lykker til ;):cool:

Lenke til kommentar

Wee!! jeg fikk ett inlegg på side 1111 (side 15 hvis du regner om binærtall.. :p *tror jeg*)

 

Sov godt folkens... Nå skal jeg sove etter en ahrd dag med videoredigering, og første dagen jeg prøver bluescreen/grennscreen.. :)

Fungerte overlegent bra, men selve opptakene ble skikkelig amatør med tanke på at vi måte bruke det analogo kameraet + TV-kort for overføring... :thumbup::ermm:

 

Og i morra fær det til dama... Heile dagen, skal visst grille med familien hennes og resten av nabolaget der, de skal vist ha en fest...

natti natt "jenter" og "gutter"(in real, gutter og jenter ja.. ;) )

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Wee!! jeg fikk ett inlegg på side 1111 (side 15 hvis du regner om binærtall.. :p *tror jeg*)

 

Sov godt folkens... Nå skal jeg sove etter en ahrd dag med videoredigering, og første dagen jeg prøver bluescreen/grennscreen.. :)

Fungerte overlegent bra, men selve opptakene ble skikkelig amatør med tanke på at vi måte bruke det analogo kameraet + TV-kort for overføring... :thumbup::ermm:

 

Og i morra fær det til dama... Heile dagen, skal visst grille med familien hennes og resten av nabolaget der, de skal vist ha en fest...

natti natt "jenter" og "gutter"(in real, gutter og jenter ja.. ;) )

hmm

her var det kanskje veldig mye nerde humor på en setning

 

og oppfør deg med dama da :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...