Totenkopf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hva er pointet md å si at dt har skjedd noe, når du ikke vil fortelle hva dt er/var? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 jepps.. jeg VET at hun innerst, dypest inne hadde en hensikt med å nevne det her, og egentlig VIL si det... men noe holder henne tilbake, myyystisk )) /me hører forøvrig på Nirvana - In Bloom Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Åh, du hører på sangen miiin! Jeg hadde lyst til å si det, men noe hindrer meg.. Kanskje fordi jeg aldri vet hvem som kjenner meg her inne. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Feel free to PM me... i tilfelle du MÅ si det til NOEN.. In Bloom er bra sang det ja! *sette på lithium* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Kan du'kke si det til meg en gang? ((((((( Nå skal jeg spille mix. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Trenger du flere sosohal? akkurat komt hjem, var god gang i sentrum på bryne i dag.. hehe *trøtt* sang? hmm... Shakira - Objection ( hvordan kom den inn på pc'en min *skifte til mettalica*) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Candyfloss: Komman igjen dååå. Du kan ikke si a og ikke si b. Si AB Anyways syns ikke du haltan er søt? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Egentlig ikke. Nå har jeg vært på lamebitchass fest... Er deppa2key, og skal "drukne" i pils i morra Hmz, fean ta alt sammen ass. Nå kan det bare bli litt bedre hvis Thea forteller det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dimiles: Så det var ikke så fett uten alkohol altså? Edit: sex medlemmer. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nei. Aldri fest uten igjen Sorry å si det folks.. Thea plz da! feeling down... .... .. . Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hehe, det høres jo dritt kult ut Akkuratt nå sitter jeg og en kamerat og laner..Med litt blanda julebrus og no sprit.....Love is in the air! Hehe, er det ikke du som var mot alkohol a? hm? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 *trøste dimiles* *bøye seg og ta ned buksene i tilfelle dimiles skulle få lyst* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Skal reinstalere windows i morra. Sitter å "back-uper" for harde livet nå. :nice: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det der gjør meg bare enda mer deprimert Mario..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HalTan tar opp kniven og peker på (den bukseløse) supermario... (ops, ble visst påvirket av filmen ) EDIT: Nirvana - Come As You Are Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 U know u want it. Har det blitt enten alt for mye på deg i kveld, eller muligens alt for lite? :-) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hotel Cæsar @ HW *panke snowdog's hairy ass* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 U know u want it. Har det blitt enten alt for mye på deg i kveld, eller muligens alt for lite? :-) Eller har han ikke fått "NOE" på en god stund? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Sitter med en halv liter i hånden! Melkesjokolade Bare skjeder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg