Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men så ikke HolgerLugvigsen sin post før etter at jeg hadde posta den første, var litt lettere å trykke på quote, enn å copy/paste inn quoten og edite den første... Trodde at det var litt løse tøyler her i SO3, men skal selvfølgelig skjerpe meg hvis det irriterer folk! Jeg er ganske lydig!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Da er jeg med! Sitter ved siden av henne i sofaen med laptopen så det går nok greit... Selv om hun gir meg noen stygge blikk innimellom. Nå ser hun på hva jeg skriver så jeg vil si til alle at hun er veldig snill og hyggelig som lar meg nerde når som helst...

Seriøst... :dontgetit: Da er hun utrolig snill, er ikke alle som er slikt :thumbup:

Lenke til kommentar

Er vel en grunn til at jeg er sammen med henne da!

Men jenter kan jo være ganske så irrasjonelle fra tid til annen... Hvor stor rolle spiller det egentlig om jeg sitter med lapp'en på fanget når hun ser på TV? Sitter jo ved siden av hverandre og det er ikke SÅ mye mer sosialt å se på TV sammen...

Men hun er veeeeldig tolerang ellers også :love:

Lenke til kommentar
Da er jeg med! Sitter ved siden av henne i sofaen med laptopen så det går nok greit... Selv om hun gir meg noen stygge blikk innimellom. Nå ser hun på hva jeg skriver så jeg vil si til alle at hun er veldig snill og hyggelig som lar meg nerde når som helst...

Seriøst... :dontgetit: Da er hun utrolig snill, er ikke alle som er slikt :thumbup:

Ikke verst!

Skikkelig go' jente detta ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...