Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg gidder ikke å fyre på 16. Er lei av rutine drikking. Riktig nok drikker eg veldig sjeldent nå men er forsatt lei. Kanskje eg skal bli avholds? Eg kommer jo ikke inn på favoritt utestedet mitt etter at en vakt der fikk føle min vrede. :(

Rutinedrikking er ikke så gøy som spontan-drikking.

Jeg går skjelden ut på utesteder..har kanskje med at tilbudet på sortland ikke er så veldig gøy at det gjør noe. Vi får se på søndagen..

Lenke til kommentar

Yup spontant drikking kan være nice. Spesielt hvis du er med venner og kose drikker og bare daffer uten å måtte gå på byn. Problemet er at når folk er komt i humøret og er god og brisen så vil alle (inkludert meg selv) gå ut på byn.

 

I sommer blir det en del camping og drikking. Håper eg. :ermm:

 

 

Edit: BrB. Må se på nyheten og sporten på nrk. :p

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gj SnowDOG_ :D

 

Drikker vel egentlig ganske lite jeg også, men synes det er digg å nyte noen pils i solnedgangen mens jeg hører på digg musikk =)

 

Er vel ikke den eneste?

Ja, er artigere å gjøre det og nyte ølen i stede for å drikker med det formålet å bli full. Tror jeg skal ta det rolig den 16. og bare nyte stunden og le av andre..

Lenke til kommentar
Eg kommer jo ikke inn på favoritt utestedet mitt etter at en vakt der fikk føle min vrede.  :(

Fortell :)

 

høres ganske saftig ut

Tja...Eg mener å ha skrevet noe tull da eg kom hjem den natten. Hvis du søker finner du det sikkert. Var en vakt av arabisk utseende som ble litt for tøff i trynet da han fant ut eg var for full til å være der. Og eg som aldri før hadde laget bråk der.

 

 

Anyways :|

Lenke til kommentar
Er en skam at folk bruker so3 og ikke leser threaden lengere.

"Ja, for la oss lese gjennom 3 sider med nonsens for hver dag jeg er innom her."

 

 

Eller var det en ironisk undertone i innlegget ditt?

Nei, var ikke ironisk ment.

Jeg har les SO1, SO2 og SO3 og er vel egentlig bare meg nå igjenn siden CFD og sosohal har "gitt opp"...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...