Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Weee!!! 48cla bokser rikere... :)

0.33 eller 0.5?

0,5l.. :)

 

 

@Mac'ern : Bor du nærme grensa eller noe?

 

Jepp, skedsmokorset, tar vel i underkant av 2 timer med bilkjøring...

 

________________

 

Nå er det planlagt, jeg og en kamerat skal sykle til Tjøme til høsten og bo ei helg aleine på hytta vår der... Og så sykle hjem igjen.. :thumbs: Ikke motorsykkel nei, men vanlig tråsykkel... 15 mil.. :ermm:

Jeje... Overlever sikkert... :)

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Ikke for å virke for **** nå, ikke for å være rasistisk heller, noe jeg ikke er, men jeg må bare si det.

 

En idiot av en av våre ny landsmenn kom bort til meg på bussen da jeg på en ->ekstremt<- humoristisk måte kalte han idiot over en liten filleting jeg og en kamerat satt og lo av litt sånn smått av.

 

Han trua seriøst med å banke opp kameraten min fordi jeg sa idiot( :p ) til han.

Jeg klarer seriøst ikke sånne folk, neste gang kommer det totalt til å klikke for meg, og det er ikke litt kødd engang.

De som kommer hit inn burde seriøst lære seg å ta en spøk, samt oppføre seg skikkelig.

Eller burde dem seriøst bare brennne :-/

idiot

Støttes.

Lenke til kommentar
Neste gang du er på kino:

 

Å gutter, sjekk dette bladet a, en fra internett jeg har snakket med som er sønn til han som lager det! EKKE DET FETT?!?!

Eller noe slik:

 

Hm, lure på om eg ska ta et sån et så eg har någe å lesa i mens eg vente.

 

Og tenke inni meg *det er en dude på forumet som sa noe om dette bladet, lurer på hva det var?*

Eller bare huske det siden det tross alt var meg som sa det.

 

 

 

 

 

 

:cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...