Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hmm... skal vist i Hæren nå til høsten. Skal helt til nordnorge i arteleri tjenesten. Kan bli morro det, håper jeg.

Er ting som går i vaska da. Hadde planer om å spille WoW, men det krasjer vel litt da.

Har de begynnt å sende ut? :eek:

Ja da får jeg vel min om ikke så veldig lenge :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja folkens... Idag har vært en spennende dag.. :ermm:

@MrX, jeg kan sende deg noen PSD filer med et gammel design jeg jobba på i Photoshop, så kan du titte på struktur... ;)

 

 

@alle, dere kan få lov til å kose dere med ett lite filmklipp jeg og en kamerat mekka sammen idag når vi kjeda oss... :cool:

Her...

Lenke til kommentar

Ikke for å virke for **** nå, ikke for å være rasistisk heller, noe jeg ikke er, men jeg må bare si det.

 

En idiot av en av våre ny landsmenn kom bort til meg på bussen da jeg på en ->ekstremt<- humoristisk måte kalte han idiot over en liten filleting jeg og en kamerat satt og lo av litt sånn smått av.

 

Han trua seriøst med å banke opp kameraten min fordi jeg sa idiot( :p ) til han.

Jeg klarer seriøst ikke sånne folk, neste gang kommer det totalt til å klikke for meg, og det er ikke litt kødd engang.

De som kommer hit inn burde seriøst lære seg å ta en spøk, samt oppføre seg skikkelig.

Eller burde dem seriøst bare brennne :-/

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Ikke for å virke for **** nå, ikke for å være rasistisk heller, noe jeg ikke er, men jeg må bare si det.

 

En idiot av en av våre ny landsmenn kom bort til meg på bussen da jeg på en ->ekstremt<- humoristisk måte kalte han idiot over en liten filleting jeg og en kamerat satt og lo av litt sånn smått av.

 

Han trua seriøst med å banke opp kameraten min fordi jeg sa idiot( :p ) til han.

Jeg klarer seriøst ikke sånne folk, neste gang kommer det totalt til å klikke for meg, og det er ikke litt kødd engang.

De som kommer hit inn burde seriøst lære seg å ta en spøk, samt oppføre seg skikkelig.

Eller burde dem seriøst bare brennne :-/

- "Herregud da, hold kjeft ;)"

 

- "Hva sa du? Snakka du om morra mi?" "Skal du ha bank eller jævla potet"

Lenke til kommentar

Altså...flere som ikke får opp google.com?

Haxz0red?

Sikkert bare her...

 

Er noe serriøst rart her.

Jeg får fan ikke lastet ned fra andre. Får nettspeed på 0.0kb mens uploaden er helt ok. Fans drit.

Tror jeg skal sitte å gjøre noe annet, for dette er bare gay..rett og slett..

Lenke til kommentar
Ikke for å virke for **** nå, ikke for å være rasistisk heller, noe jeg ikke er, men jeg må bare si det.

 

En idiot av en av våre ny landsmenn kom bort til meg på bussen da jeg på en ->ekstremt<- humoristisk måte kalte han idiot over en liten filleting jeg og en kamerat satt og lo av litt sånn smått av.

 

Han trua seriøst med å banke opp kameraten min fordi jeg sa idiot( :p ) til han.

Jeg klarer seriøst ikke sånne folk, neste gang kommer det totalt til å klikke for meg, og det er ikke litt kødd engang.

De som kommer hit inn burde seriøst lære seg å ta en spøk, samt oppføre seg skikkelig.

Eller burde dem seriøst bare brennne :-/

idiot

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...