Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var ikke meningen å trykke på et sårt punkt B|Real, jeg måtte bare. :cry:

Sårt og sårt...jeg bare konstaterer et problem jeg har og som kanskje ikke alle "noobs" (:p) vet om.

Eg hadde klasket hun som en &%¤/") med eller uten sminke!

Signed :thumbup:

 

Skulle å se Troya i dag, men gammla skal selvsagt på trening og jeg kommer til å bli for sent til filmen hvis jeg kjører her fra 15min før, uansett hvor fort jeg kjører på Jetta'en desverre.

Jau jau...får ikke tatt med meg noen uansett så da kan det være det samme..heller se den en annen gang i løpet av neste uka..

Lenke til kommentar

Pju.. da var jeg ferdig med treningen for denne uka... Bare en halv mil med jogging på søndag som gjenstår :) Har nå satt meg ned for å prøve å lage min første hjemmeside noen sinne... Tenkte og designe med Photoshop og resten av jobben med dreamweaver... Noen som har no tips og triks som kan være greit å ha med seg på veien?

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå at jeg hater denne damen for hva hun har gjort. Leste nettopp en lang, avskyelig artikkel på dagbladet.no, og er grusomt. Så prøver hu å bortforklare det åsså! Dårlige greier. :nei:

Hun ligner en hamster :) .

 

Tenk hvor nedverdigende det er å bli uthengt med navn og bilde + hun ble filmet da hun pulte flere men :) foran noen stakkars muslimer som ikke liker kvinner som driver hor....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...