Jarmo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hehe sånn da har eg netopp snakket med en gammel "knulle" vennine som skal komme til bergen om 2 uker fra stavanger. Eneste at eg har ett dilema. Eg vil ha dame og ikke sånn bare knull og nothing more. Men eg er jo tross alt mann og kåt som fan så det er ikke lett å avgjøre ka eg skal gjøre. Ikke sikkert hun vil ha sex når hun er her men man vet jo aldri. Tjaa... take it easy... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Så kill bill i dag! Den havner faktisk OVER The Matrix på beste filmer lista mi... den rawker! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Men er det ikke 18års grense på den? Hva er så "sykt" i den filmen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Filmen er overdrevent voldelig, omtrent som en sinnsykt blodig mangafilm, bare i menneskelig versjon .. er egentlig ingen blod-person, men Kill Bill hadde jeg sansen for. Quentin Tarrantino er og blir mesteren, in my opinion er den bedre en Pulp Fiction... Filmatisk sett er den også en perle av de skjeldne... fantastisk kamraføring, redigering, fargebruk... et sannt mesterverk.. nevnte jeg at den ahr det beste sountracket jeg har vært borti? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 OMFG! Eg tror eg har sett litt for mye fighting for idag. Har så å si bare sett på fighte videor ala UFC , Pride , K1 osv... gjøre på noe annet. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Så voldlige dere har blitt a Ungdommen nå til dags ... Ikke bra. Blod blod blod, drap, voldtekt, store pupper. Det selger det ! rart det der. eller ikke ? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Filmen er overdrevent voldelig, omtrent som en sinnsykt blodig mangafilm, bare i menneskelig versjon .. er egentlig ingen blod-person, men Kill Bill hadde jeg sansen for. Quentin Tarrantino er og blir mesteren, in my opinion er den bedre en Pulp Fiction... Filmatisk sett er den også en perle av de skjeldne... fantastisk kamraføring, redigering, fargebruk... et sannt mesterverk.. nevnte jeg at den ahr det beste sountracket jeg har vært borti? På reklamen ser det jo ut som en litt amerikansk versjon av snikende tiger skjult drage (eller hva den filmen heter..) uten all den flyvinga.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Så voldlige dere har blitt a Ungdommen nå til dags ... Ikke bra. Blod blod blod, drap, voldtekt, store pupper. Det selger det ! rart det der. eller ikke ? It's just entertaiment. Du spiller jo voldsspill. Og ser på action filmer med blod og vold. : Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Wabby, som sagt er jeg ingen stor volds-fan. MEN denne filmen stiller likt med Pulp Fiction, det burde si deg noe.. bare at den er 67 ganger så blodig... Det er dette som skaper den surrealistiske, noe ironiske stemmningen i filmen... den er DRITBRA! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Yes yes. Så filmen er bra altså. (Y) Eg får ta meg en tur ut og ta meg en røyk. Kanskje eg ser noen digge damer ute. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Guess who's here... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Guess who's here... weeeeeeee! My boredom is over! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hadde håpet på å møte på deg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Guess who's here... Welcome Back! Har vært labert med aktivitet inatt.. Kansje du hjelper litt til da Guess what... jeg er edru idag, og det er fredag. Er bare så imponert over meg at jeg ikke vet hvor ofte jeg har sagt det hehe Og seff SnowDog_ ser jeg på voldsfilmer selv... Var bare ironisk ment :nice: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hadde håpet på å møte på deg Jeg er glad i deg også cutie... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmm, nettopp kommet hjem. Er skikkelig trøtt, burde sove, men drøyer den litt til. Dere aner ikke hva som har skjedd meg i dag, altså. Kaos over hele linjen. Deilig å være hjemme nå... Kose seg litt på forumet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmm, nettopp kommet hjem. Er skikkelig trøtt, burde sove, men drøyer den litt til. Dere aner ikke hva som har skjedd meg i dag, altså. Kaos over hele linjen. Deilig å være hjemme nå... Kose seg litt på forumet Fortell, fortell! vi er her for å lytte Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg kan ikke, pga sosohal..Blir for flaut å se han i øynene senere. Har gjort noe skikkelig, skikkelig dumt. Skammer meg... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har du gjort noe dumt mot sosohal? :grine: La meg gjette... du råklina med en eller annen? Jeg SKAL vite om jeg så må banke på døra di klokka 5 om natta kun iført alvedrakt med grønne stillongs og gorillamaske for å få det! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det var kjedelig. Fåkke jeg hell vite det? Nå har jeg sett ferdig alle Friends-episodene mine (igjen), så da blir det enda mer CS framover. Døvt å ikke ha noe Friends å titte på i ny og ne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg