Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hehe sånn da har eg netopp snakket med en gammel "knulle" vennine som skal komme til bergen om 2 uker fra stavanger. Eneste at eg har ett dilema. Eg vil ha dame og ikke sånn bare knull og nothing more. Men eg er jo tross alt mann og kåt som fan så det er ikke lett å avgjøre ka eg skal gjøre. Ikke sikkert hun vil ha sex når hun er her men man vet jo aldri.

Tjaa... take it easy...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filmen er overdrevent voldelig, omtrent som en sinnsykt blodig mangafilm, bare i menneskelig versjon :mrgreen: .. er egentlig ingen blod-person, men Kill Bill hadde jeg sansen for. Quentin Tarrantino er og blir mesteren, in my opinion er den bedre en Pulp Fiction...

Filmatisk sett er den også en perle av de skjeldne... fantastisk kamraføring, redigering, fargebruk... et sannt mesterverk.. nevnte jeg at den ahr det beste sountracket jeg har vært borti?

Lenke til kommentar
Filmen er overdrevent voldelig, omtrent som en sinnsykt blodig mangafilm, bare i menneskelig versjon :mrgreen: .. er egentlig ingen blod-person, men Kill Bill hadde jeg sansen for. Quentin Tarrantino er og blir mesteren, in my opinion er den bedre en Pulp Fiction...

Filmatisk sett er den også en perle av de skjeldne... fantastisk kamraføring, redigering, fargebruk... et sannt mesterverk.. nevnte jeg at den ahr det beste sountracket jeg har vært borti?

På reklamen ser det jo ut som en litt amerikansk versjon av snikende tiger skjult drage (eller hva den filmen heter..) uten all den flyvinga..

Lenke til kommentar
Guess who's here... :lol:

Welcome Back!

Har vært labert med aktivitet inatt.. Kansje du hjelper litt til da ;)

Guess what... jeg er edru idag, og det er fredag.

Er bare så imponert over meg at jeg ikke vet hvor ofte jeg har sagt det :D hehe

Og seff SnowDog_ ser jeg på voldsfilmer selv... Var bare ironisk ment :nice:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hmm, nettopp kommet hjem. Er skikkelig trøtt, burde sove, men drøyer den litt til. Dere aner ikke hva som har skjedd meg i dag, altså. :wow: Kaos over hele linjen. Deilig å være hjemme nå... Kose seg litt på forumet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...