Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen så digg denne sangen er:

 

Bodylotion - no worries

 

Neophytes takeoff på BitterSweet Symphony

:D

hahah Bodylotion eier :D hardcore 2 da bone :) Vi er 2 her på forumet som hører på hardcore ;)

 

Neophyte 4 ever ! :)

 

Faen, jeg er "nesten" forelsket i ei som har type :no::cry:

Lenke til kommentar

Sitter på skolen og kjeder meg ihjel.. Også er det terrordag idag, tenk om mobilen min og mp3 spilleren går til h****te fordi jeg bli spruta ned,får jeg noe tilbake på expert forsikringa da? Vedder på at kusina mi har satt meg på den derre terrorlista også :p Får prøve å unngå vannet så mye som mulig idag da og finne en plastpose til å ha mobilen i. Men fra den lyse siden er det endelig helg :thumbs: Og til søndagen er det natt til 17 mai :D

Lenke til kommentar
Faen, jeg er "nesten" forelsket i ei som har type  :no:  :cry:

Hva er problemet? har hun type så er det jo bare en liten bump på veien til paradis ;)

De har vært sammen i to år :ermm::cry: Hu er sååå nydelig og grei, jeg smelter helt for henne, men får ha henne på venninne stadiet en liiiten stund.. :)

Lenke til kommentar

Wee!!! Da er det klart, skolen min kom opp i Engelsk i skriftlig eksamen... :thumbs:

 

Men så fikk vi vite emnet, "sjrinking the world"... ikke bra! Hva skal man kunne skrive til det liksom.. Håper vi får mulighet til å skrive om noe internettgreier, for da hiver jeg inn noen special uttrykk sonsor ikke skjønner, så er den i boks.. ;)

Lenke til kommentar

Hadde engelsk tentamen idag. Skrev 7 sider om England, koloniene, og forholdet mellom engelskmenn og amerikanere. Fy altså, synes engelsk blir mindre og mindre avhengig av selve språket, men mer og mer om england og andre land som prater engelsk. HVorfor ikke ha geografi istedenfor, og la engelsk konsentrere seg om det istedenfor geografi og historien til alle andre engelskspråklige land? Forstår jo at det må til, ellers hadde jo engelsk blitt dritt kjedelig. Men engelsllarakteren er jo omtrent mer avhengig av hvor mye du kan om england, ikke hvor mye engelsk du kan? Jaja. Håper jeg får 5 =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...