Lufen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Du skrev KB, istedenfor kB. (Eller kiB, som det _egentlig_ er) Poenget er at en stor K er i mange sammenhenger en forkortelse for enheten Kelvin. Skulle ønske jeg også kunne være like irriterende. bare å begynne å lese masse bøker, samt å være veldig sosial og plukke opp ting det Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 upps skulle lest det dere sa om kåseriet først. Nå er det levert, men blås i det. En time til jeg skal reise. har finni en hundrelapp til øl. Spørs hvordan skoledagen i morgen blir alle trøtte og sjuke, kanskje jeg er den eneste som kommer... om jeg kommer da. Men jeg gleder meg uansett. Bursdagsgava til mac1334 får vente til etter russetia . Må ha penger til øl. Lenke til kommentar
Tor. Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Her går det for seg. Noen som vet om noen sider som tar for seg u- og i-land ? Driver med no prosjekt-greier her. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Fy faen. Leste akkurat om planten Datura. Makes LSD seem like coffe Trippen er visst noe av det sykeste som finnes. Planten er helt lovlig, og vokser nesten overalt. Troligvis dette som har fått folk til å tro på ånder osv. Noe for meg dette? http://www.erowid.org/plants/datura/datura.shtml Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hehe, blir sikkert snart forbudt den å Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Fatter ikke at dere orker å prike så djevelsk med KB kb Kb kB osv.. Har vært på en konfirmasjons-drit i kveld. Dog, ikke til helt unytte...satt i den GIGANTISKE sammlingen av LP-plater av Pink Floyd, The Doors, Beatles..KLM osv.. Tror den sammlingen kan bli vært en del om noen år ja. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hehe, blir sikkert snart forbudt den å Tviler jeg egentlig på. Planteekstrakt ell. fåes kjøpt på apoteket mot feber og lignende. Tror rusen er såpass spesiell at den aldri vil bli populær, som X/pepper osv er, siden dette er en mye dypere rus, som absolutt ikke passer for alle og defitivt ikke et partydrug. Salvia er heller ikke ulovlig, og det regnes som noe av det sykeste som finnes.... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Tror den sammlingen kan bli vært en del om noen år ja. Hadde den vært noe om noen år? Vært en bil om noen år? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Tror den sammlingen kan bli vært en del om noen år ja. Hadde den vært noe om noen år? Vært en bil om noen år? utrolig godt sagt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Harr harr harr...skal jeg le? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Selvfølgelig skal du le, det er jo bare ren folkeskikk når noen drar en vittighet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Harr harr harr...skal jeg le? den var god da,du må innrømme det Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vel, var jo ikke akkurat så morsom. Men men, noen må jo le av skrivefeilene ogsp... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Endret 13. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vel, var jo ikke akkurat så morsom. Men men, noen må jo le av skrivefeilene ogsp... spes når det er B|real sine Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Harr harr harr...skal jeg le? den var god da,du må innrømme det Egentlig ikke.. Jeg har et gennerelt problem med å skrive rett så jeg ler egentlig ikke, bare godtar det..erm..jauda.. Fordi, jeg er en brukermoderator og mine feil skal pirkes på...derfor. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det var ikke meningen å trykke på et sårt punkt B|Real, jeg måtte bare. Nå synes jeg vi kan snakke om været! Her på Stjørdal er det fremdeles litt lyst ute, og rundt 4,6grader. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Fremdeles litt lyst her i Oslo også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg