Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Du skrev KB, istedenfor kB. (Eller kiB, som det _egentlig_ er)

 

Poenget er at en stor K er i mange sammenhenger en forkortelse for enheten Kelvin.

Skulle ønske jeg også kunne være like irriterende.

bare å begynne å lese masse bøker, samt å være veldig sosial og plukke opp ting det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

upps skulle lest det dere sa om kåseriet først. Nå er det levert, men blås i det. En time til jeg skal reise. har finni en hundrelapp til øl. Spørs hvordan skoledagen i morgen blir :) alle trøtte og sjuke, kanskje jeg er den eneste som kommer... om jeg kommer da. Men jeg gleder meg uansett.

 

Bursdagsgava til mac1334 får vente til etter russetia :p. Må ha penger til øl.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere orker å prike så djevelsk med KB kb Kb kB osv..

 

Har vært på en konfirmasjons-drit i kveld.

Dog, ikke til helt unytte...satt i den GIGANTISKE sammlingen av LP-plater av Pink Floyd, The Doors, Beatles..KLM osv..

Tror den sammlingen kan bli vært en del om noen år ja.

Lenke til kommentar
hehe, blir sikkert snart forbudt den å

Tviler jeg egentlig på. Planteekstrakt ell. fåes kjøpt på apoteket mot feber og lignende. Tror rusen er såpass spesiell at den aldri vil bli populær, som X/pepper osv er, siden dette er en mye dypere rus, som absolutt ikke passer for alle og defitivt ikke et partydrug.

 

 

Salvia er heller ikke ulovlig, og det regnes som noe av det sykeste som finnes....

Lenke til kommentar
Harr harr harr...skal jeg le? :p

den var god da,du må innrømme det

Egentlig ikke..

Jeg har et gennerelt problem med å skrive rett så jeg ler egentlig ikke, bare godtar det..erm..jauda.. :p

 

 

Fordi, jeg er en brukermoderator og mine feil skal pirkes på...derfor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...