Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Off, slitsomt å jogge :dontgetit: Vært ute og løpt "lysløypa" som er rett utafor døra mi omtrent.. 0.5 mil med VELDIG bløtt føre i dag ja..

 

I morgen tidlig er det langkjørings test på skolen.. 5 km da og ja.. Jippii vi gleder oss :no:

Tid?

-Må løpe den til neste uke vi.. :(

Styrkeprøve i gymmen idag, og utholdenhetstest i lysløypa til neste Onsdag..

Jaja... Sånt skjer...

_____

kjøpt nye deler til den skadde PC'en idag da.... Det hele kom på 2700kr... Ikke helt hva jeg hadde planlagt liksom... :mad:

_____

 

Congrats every little børthdæj sjaild!!!

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært og prøvd linser og sånn. Det var mildt sagt et helvete å få på og av. Fikk det ikke til selv - må tilbake i morra. Men fyfaen så deilig det var å kunne SE uten briller! Det var helt villt...

Prøv å strekk øyet litt i sidene mens du blunker, det bruker å funke. Ellers så tar du pekefingeren på linsen å flytter den ned til det hvite på øyet og rett&slett tar de av, pass negler... Øvelse gjør mester :cool:

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært og prøvd linser og sånn. Det var mildt sagt et helvete å få på og av. Fikk det ikke til selv - må tilbake i morra. Men fyfaen så deilig det var å kunne SE uten briller! Det var helt villt...

linser er et lite helvet, spes å se på finger`n som nermer seg øyet og ikke for å snakke om hvor kalde de er når du setter dem på....

Men det er så godt uten briller!

 

Håper du venner deg til linsene :)

 

(netopp begynt selv)

Lenke til kommentar

BeFs og kaiern: jeg skal på ny opplæringstime i morra. Da får jeg det vel til. Hadde en del fremgang i dag, men fikk bare 15-20 min til å dille med. Det var ikke nok. Kom innpå øyet og sånn da, så jeg regner med at det går i morra. Da får jeg vel med noen linser hjem også som jeg kan prøve en uke eller to, før jeg bestemmer meg.

 

Tenkte å ha en-dags-linser sammen med briller, så kan jeg alternere litt.

Lenke til kommentar

Endags linser er best synes jeg da, de er myke og lettere å ta av/på.

Det er lurt å ha brillene i tillegg til linsene ja, godt å ta av seg linsene på kvelden å bare bruke briller og sånn.. Du kan jo heller ikke klø deg i øyene for da faller linsene av, i begynnelsen av linseperioden min så brukte jeg å ta av meg linsene når jeg kom hjem fra skolen å bare sitte å klø meg i øyene.. Men det er en vanesak du venner deg til.

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært og prøvd linser og sånn. Det var mildt sagt et helvete å få på og av. Fikk det ikke til selv - må tilbake i morra. Men fyfaen så deilig det var å kunne SE uten briller! Det var helt villt...

Veit åssen det er! Men jeg klarte å kjøre stolen over den ene linsa mi, og fant den ikke igjen. Heldigvis ordna det seg til slutt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...