Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den boka vi leser vi engelsken nå, Cal, er alt for dyp! Den andre klassen fikk en situasjonskomedie, og vi ender opp med en tragisk skildring av ødeleggelsen av en ungdom i Nord-Irland. Gåtta'ban! Sånn går det når lærere'n er nordlending... :p

 

Noen som har vært borti denne? Ingen spoilers, takk! Da blir alt bare enda verre...

 

EDIT: Hei, Leif!

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=242692

 

Do I need to say anymore?  :roll:  :(  :cry:

DET er kjipt! :no:

 

Uansett; jeg er blitt så god i PHP ( :p ) at jeg har fått vært med bittelitt på mekkingen av http://appelsinjuice.org/ sin CuteNews-versjon :D

Så hvis du noen gang skal oppgradere til den nye versjonen som kommer i kveld fra en build tidligere enn 148, må du bruke md5.php for å "oppgradere" den gamle passord-hasjen. Det er da du skal tenke at "Dette er det PT som ha laget. Steike han er god!"

 

:p

 

EDIT: Nå kom det en annen fyr som også hadde mekket et sånt script, men begge blir med. Pass på å bruke den "manuelle" utgaven :w00t:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er dødsdømt i morgen når jeg skal holde foredrag. Skulle være om rasisme, men ble en ren utredning om Hitler. Fy så jeg sliter.

 

Noen andre som er skolelei?

Lenke til kommentar

Da var livet mitt totalt ødelagt pga det med dataen. Måtte dere kose dere, så går jeg og øver til Samf.PRøve i morra jeg. :grrrrrr:

Natta.........

 

DERE får sove godt, jeg kommer vel til å slite med dette pc greiene resten av livet. I morra blir det psykolog etter hendelsen.. :ermm:

Lenke til kommentar

Da var nok en dag over, og i morra er det mer Kathrine på gang. Har vært ute og rånt litt nå, med en kamerat, og hengt litt hos en felles kam av oss igjen :)

 

wh1te: call in sick? :p

 

Mac-Gyver: sorry but the puter. Du har i det minste dame, da, og husk at ALT løser seg før eller siden :)

 

Edit2: Noen som vet om noe fet musikk jeg kan las... øh... kjøpe?

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Thomas: Jah..... skulle mer en gjerne ha gått ut med Kathrine! Det er bare det at jeg føler at vi ikke er der helt enda, for hennes del. Må haie henne litt mer før jeg inviterer henne ut. Vil ikke skremme henne vekk. Må ta en ting av gangen.

 

Men god damn it; ho skal bli min :D

Lenke til kommentar

@bfisk, håper det ordener seg.. men IKKE la det gå for laaang tid.. En akmerat av meg har bomma 2 ganger på å la det gå for lang tid... Hu han liker har fått typer beggen gangene han har tenkt å prøve seg, fordi han er litt treg i svingan og føler for mye med henne hele tiden.. Vær litt slu!

 

**legge meg og øve videre...**

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...