Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde en merkelig drøm i natt

drømte at jeg var i et rom med en idiot som hadde en neve med plutonium i armen og at det var en pakke på veggen også. og han drev å dyttet den bortover veggen, jeg løp så ut av rommet, låste døren og gjemte meg bak en sånn gjerde eller noe.

hele tiden her var den idioten til venstre for meg, men når den da sprente og da ble en atom eksplosjon (ble faktisk redd for at jeg skulle bli sprengt eller stråleskadet) så var den plutselig høyt til høyre for meg på taket av en bygning hvor han idioten ble sprent i filler :roll:

Søk hjelp, fort fort. :green:

 

I alle dager hva har du spist for å få slike drømmer?

ingen ting tror jeg morsom drøm da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det spørs jo selvsagt på hvilke tall det er du er ute etter, men et lite søk på Google pleier nå alltid gjøre jobben.

Dødstall og sånn. Tenkte kanskje at noen visste om noen bra sider.

Lenke til kommentar
Woho! I dag spurte jeg om Kathrine hadde lyst til å være med i pollen etter skolen å spise is. Det var gøy. Det som var mindre gøy var at ho skulle ha pianotime fem min etter at skolen slutta, så ho kunne ikke. Men ho sa at vi fikk ta det en annen dag, da. Oh maaaan, ho er så nice :love:

 

I morra er det terrordag eller noe på skolen. Faen.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Woho! I dag spurte jeg om Kathrine hadde lyst til å være med i pollen etter skolen å spise is. Det var gøy. Det som var mindre gøy var at ho skulle ha pianotime fem min etter at skolen slutta, så ho kunne ikke. Men ho sa at vi fikk ta det en annen dag, da. Oh maaaan, ho er så nice :love:

 

I morra er det terrordag eller noe på skolen. Faen.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Woho! I dag spurte jeg om Kathrine hadde lyst til å være med i pollen etter skolen å spise is. Det var gøy. Det som var mindre gøy var at ho skulle ha pianotime fem min etter at skolen slutta, så ho kunne ikke. Men ho sa at vi fikk ta det en annen dag, da. Oh maaaan, ho er så nice :love:

 

I morra er det terrordag eller noe på skolen. Faen.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Faaaan!! H*LVETE!!!! Min mor glemte å betale ngt regningen og nå har de fan meg redusert hastigheten til 64kbps. :no:

 

:cry: Eg merker at eg er avhengig av nettet. Andre bruker dop og rusmidler mens eg bruker nettet. Klarer meg ikke uten den. Har riktig nok "nett" men helsiken det er helt for j*vlig treigt!!

 

 

 

:(:(:(:(:(:(:(

 

 

Gå ut en tur og prøve å glemme! :cry:

Lenke til kommentar
Faaaan!! H*LVETE!!!! Min mor glemte å betale ngt regningen og nå har de fan meg redusert hastigheten til 64kbps. :no:

 

:cry: Eg merker at eg er avhengig av nettet. Andre bruker dop og rusmidler mens eg bruker nettet. Klarer meg ikke uten den. Har riktig nok "nett" men helsiken det er helt for j*vlig treigt!!

 

 

 

:(:(:(:(:(:(:(

 

 

Gå ut en tur og prøve å glemme! :cry:

Hehe, vet hvordan du har det, *kondolerer*. Faren min har glemt det 2 ganger han også, da drar DC vettu!!!

 

 

 

 

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...