Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

takk for den DiMiles!

Så forresten at det var en liten øl-pris diskusjon her en stund. I Narvik koster tuborgen 9kr på Rema ihvertfall! En uteplass har øl til 19 kr (0,4) og en annen har 0,4 til 10 kr! Skål for sunn konkurranse blant uteplassene!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe flodhest

Er ikke livet herlig i blandt? Hvertfall når en er alene hjemme og kan være oppe hele natta og spille musikk :D

Skulle ønske jeg var det nå, for jeg laner med en kamerat her nå ATM...Bare en, men det er 1337 fordet :p

Vi får ta LAN hos meg engang da vettø. Fleske oss utover soffan men Cola, chips, musikk, lange netter og utsikt mot Tottos. Får glatt plass til 6 - 8 stykker hjemme ;)

Lenke til kommentar
Vi får ta LAN hos meg engang da vettø. Fleske oss utover soffan men Cola, chips, musikk, lange netter og utsikt mot Tottos. Får glatt plass til 6 - 8 stykker hjemme ;)

Bjørn, det hadde hvert drit kult det altså :D

Spørs hva mora mi sier til det da, hehe, men jeg skal a få prøve å få fiksa det engang ;) Så lenge stefaren min ikke er hjemme, han er litt "nyskjerrig" kan du si, spessielt når det gjelder de som er litte grann eldre enn meg...men er det rarti? Etter det greiene i sommer...fysj! nå blei jeg lei meg, tenkte på det igjen..har så dårlig samvittighet ovenfor mora mi og familien...******!

Har ikke gått en eneste dag, kveld, natt etter greia, uten at jeg tenker på det..fæan .... life sux i blandt..men egentlig har jeg det ganske bra :shrug:

Lenke til kommentar
:'( er det ingen ibux igjen til meg?

Hehe sov av meg dritten og nå er det ikke så gale. Sitter forresten og ser på noen UFC fights. Var det ikke en del av dere som skulle på fest og greier?

Thanks dimiles

Skal jeg ta noen stikkpiller med meg når jeg kommer i tilfelle mer skallebank

eller..... *grin*

Lenke til kommentar

Det synes jeg dere skal gjøre. Selv har jeg vært hos atticus og LAN-et, og vi k0zte oss kjempemasse! Blir nytt JanLAN etter nyttår også. :))))))

Lenke til kommentar

Hehe sånn da har eg netopp snakket med en gammel "knulle" vennine som skal komme til bergen om 2 uker fra stavanger. Eneste at eg har ett dilema. Eg vil ha dame og ikke sånn bare knull og nothing more. Men eg er jo tross alt mann og kåt som fan så det er ikke lett å avgjøre ka eg skal gjøre. Ikke sikkert hun vil ha sex når hun er her men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...