Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fyyy faen. Noen som har en teori på hvorfor det stinker hest av armhulene mine, selv om jeg dusjet for 20 min. siden? Jeg er kvalm, jeg tuller ikke. I stad gulpet jeg, det var så vond lukt. :sick:

 

EDIT:

Seriøst, er jeg like kvalm nå som i morgen tidlig, kan jeg ikke gå på skolen. Jeg er så kvalm, kastet opp nå. Har noe lignende skjedd dere?

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Thomas :-): Nei, det er IKKE lov å trimme mopeder, samme søren. Og som jeg skrev - politet sjekker alltid vognkortet når du blir stoppa. Vognkort får du sammen med skilter til mopeden, og der står det blandt annet hva slags kjøretøyklasse det er. Klasse A1 er lett motorsykkel.

 

I vognkortet mitt til mopeden står det klart og tydelig det alle vet : "Endriringer på motor eller utveksling for å forbedre ytelsen er ikke tillatt" eller noe sånt.

 

Skal du kjøre fort og lovlig, må du ha lettlappen, og en lettsykkel. Sånn er det bare!

 

 

(jada - det går an å trimme mopeder og så OMREGISTRERE dem til klasse A1, men da er du tilbake der du begynte - da koster registrering mye, forsikring koster mye osv, og det er mye fetere med en ordentlig lettsykkel. Dessuten må du nok oppgradere bremser osv også, hvis du skal på regga den som lettsykkel)

 

EDIT:

 

Nå legger jeg meg, tror jeg. I morra er det kjemiprøve og Kathrine, min grunn til å stå opp om morran. Åååh, jeg har en sang her som gir meg et gigantisk glis, den er så sinnsykt fin, og jeg syyyynger med:

 

I thought I was smart, I thought I was right

I thought it better not to fight

I thought there was a virtue in always being cool

So it came time to fight, I thought I?ll just step aside

And that the time would prove you wrong

And that you would be the fool

 

I don?t know where the sunbeams end and that the starlights begin

It?s all a mystery

 

Oh, to fight is to defend

If it?s not now then tell me when would be the time

That you would stand up and be a man

For to lose I could accept

But to surrender I just wept

And regretted this moment, oh that I, I was the fool

 

I don?t know where the sunbeams end and that the starlights begin

It?s all a mystery

And I don?t know how a man decides what?s right for his own life

It?s all a mystery

 

?Cause I?m a man, not a boy

And there are things you can?t avoid

You have to face them when you?re not prepared to face them

If I could, I would, but you?re with him

I?d do no good

I should have fought him but instead I let him, I let him take you

 

I don?t know where the sunbeams end and that the starlights begin

It?s all a mystery

And I don?t know how a man decides what?s right for his own life

It?s all a mystery

 

 

The Flaming Lips -- Fight Test :D

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Har vært i konf i hele dag. Måtte opp kl 1000 på en søndag! :mad:

 

Dog så fikk jeg biff å spise og hoppe på megastor trampoiline så det går vel egentlig bra.

Sitter å rydder i MP3 mappa mi. Har ikke rørt den siden TG, og fy flate for et KAOS det er der.

Ting som jeg har trippelt opp og drit :scared:

Sikkert ferdig med arbeidet på tirsdagen...maks..

Lenke til kommentar
Å fyyy faen. Noen som har en teori på hvorfor det stinker hest av armhulene mine, selv om jeg dusjet for 20 min. siden? Jeg er kvalm, jeg tuller ikke. I stad gulpet jeg, det var så vond lukt. :sick:

 

EDIT:

Seriøst, er jeg like kvalm nå som i morgen tidlig, kan jeg ikke gå på skolen. Jeg er så kvalm, kastet opp nå. Har noe lignende skjedd dere?

D.E.O.D.O.R.A.N.T :yes:

Lenke til kommentar

Denne helga her har vært mindre vellykket kan man si.

 

Fredag, stå opp klokka tolv å gjøre 0 konstruktivt fram til klokka 17:30, da dro man på jobb, kom deretter hjem klokka 2 og satt å glana litt, og sovna i 5 tia.

 

Lørdag, stå opp 11:15 og dra i konfirmasjon, klokka 19:15 var det rett fra konfirmasjon og til jobben, kom så hjem klokka 04:30, drakk ett par pils og sovna sånn i 6 tia.

 

Søndag, våkna klokka 12:30 og stå opp klokka 13:30, deretter hoppe rett i dusjen og spise litt mat, og fære rett på jobb klokka 14:30. Kom så hjem klokka 22:30 og har nå funnet ut hva jeg skal på 17. mai. ett par pils hjelper godt når man er dritt lei :)

 

Ett ord for å beskrive hele helga:

TRØTT!

 

I morra er det tentamen i KSA, gruer meg, får jeg 2 der så er det ikke sikkert jeg står :cry:

 

Skulle gjerne ha lest hele SO3 før jeg skrev dette inlegget men har jo ikke hatt noen til å følge opp litt på engang.

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Å fyyy faen. Noen som har en teori på hvorfor det stinker hest av armhulene mine, selv om jeg dusjet for 20 min. siden? Jeg er kvalm, jeg tuller ikke. I stad gulpet jeg, det var så vond lukt. :sick:

 

EDIT:

Seriøst, er jeg like kvalm nå som i morgen tidlig, kan jeg ikke gå på skolen. Jeg er så kvalm, kastet opp nå. Har noe lignende skjedd dere?

D.E.O.D.O.R.A.N.T :yes:

Whow :( Kjøp en dyr roll-on stick du liker og bruk den + deo under armene.

Lenke til kommentar
Altså - Bruksanvisning;

Hvis du påfører deo. mens du har svette under armene lukter det bare jævligere. Men vasker du deg under armene også påfører deo. på tørr hud = Fresh air!

Jupp, det jeg mente. :)

 

Må passe opp for gamers som bare smører på deo uansett hvor mye de trenger en dusj

 

 

:p

Lenke til kommentar

Hehe leste om det isted. Den psykiske sperren er borte når sånne ting skjer. Husker ikke kor eg har det fra men de sa nå hvertfall at kroppen har det sperren fordi vi ikke skal skadde oss selv. Altså vi kan løfte mye mer men skjelletet er det som hindrer oss og derfor hadde vi en sperre.

 

 

 

Anyways ser at solen begynner å tite frem så da er det bare å skynde seg med å lufte hunden og legge seg så eg ikke sover vekk den digge dagen. :thumbs:

 

God natt.

 

 

Så forresten jeepers creepers2. Grei natt underholdning. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...