Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bingo. Kjemisk likevekt, løselighet og syre/base-problematikk er det jeg skal bryne meg på i morra. Ulunt :(

Mener å huske at jeg var ganske dyktig i kjemi. Men så syntes jeg det var morro også. I dag hadde jeg nok ikke klart den dritt da... :ermm:

 

Lurer litt på om jeg fikk 5 på eksamen.. men det må tas med en klype teskje... :p

Lenke til kommentar

Jeg sier det rett ut, Kjemi er drittlett, eneste som er vanskelig er formlene, og siden formler så og si er kjemi (mener jeg) så suger jeg i kjemi... :)

_________

 

Da var kabinettet mitt lakkert i Krom, innside og utside.. Må nå ut og kjøpe en kromboks til i morra, for å flekke over litt og for å lakkere de 4-5 bitene som mangler. (vifteholdere, IDE Kabler, PSU)

Også skal jeg i samme slengen kjøpe beige lakk, rød lakk og blå lakk. Har svart for å male på Tribals, rød lakk er til navnet mitt og skal også brukes sammen med blå og beige til å spraye på sonic på ene siden. (bruker 3-delt, hjemmelaget sjablong. Da blir det pent vett... :) )

Gleder meg som en unge til det er klart..

 

btw, dere vet vel ikke om lakk kortslutter hovedkort o.l.? tenkte å lakkere hovedkortet krom aswell, men må vle prøve det på et gammelt p2 kort først.. :S

_________

@bfisk. Takk for "grattis".. som jeg sier, lykke til med Kathrine. Du virker som en som fortjener henne.. :)

_________

@nikkor. Bra du ihvertfall endra skjermkort... men likevel, 2GB RAM! :scared: ur sick man! skal ikke sende meg noe, jeg har bare stusselig 1.5 GB.. :p

_________

@lettmotorsykkel/moped greier. JEG skal ta lettlappen om ikke lenge. Men venter med sykkel til neste år. Grunnen til det er at jeg drar til Spania i 8 uker denne sommeren, da leier jeg scooter der, (eller kjøper - nesten billigere IOMA vi har hus der nede) og de scooterene der er ikke plomba så vidt jeg vet, og mange av de går i opp mot 90km/t standard. Det blir egentlig ganske digg. Så blir dete Kawasaki BN125 til neste Vår... digg.

_________

@konfirmanter. Gratulerer idag. Dere er noen jævlia sniker som har penger, ikke jeg.. Bare gjør meg en tjeneste. tenk dere om hva dere kjøper. Jeg kjøpte "state of the art" maskin når jeg konfa meg, Angrer noe JÆVLIG... Også vurder laptop fremfor Sasjonær. Dere vil som oftest få best utbytte der i funksjonalitet mener jeg.. Og enda en ting, bygger dere ikke selv? sjekk www.alienware.com, de har sykt fete maskiner. og sykt bra. Spesielt laptoppene dems har überfett design... :thumbup:

____________

Nå stikker jeg ihvertfall og legger meg.. men måtte jo titte innom her ja.. Søv gødt!

Lenke til kommentar
Jeg har en spør.

 

Hvis jeg har lappen til lettmotorsykkel, Men jeg har moped trimmet det til ca 120km lov?

Nei, pga mopeder ikke er bygd for mere enn 60kmt (bremser osv).

uhm.. PLOMBERING god damn it!!!! :mad:

 

Kan dere ikk ebare skjønne at mopeder lett tåløer 90-100 km/t.... ?

 

Men PLOMBERING!!!

ufsjh!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...