Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bjaa er norgesmester i utfor...

 

:(

JEJEJE! Jeg er 132 beste svømmeren i mine årsklasse! Slå den :laugh:

Full body shave?

Of course, hvert hundredel teller. Både oppe og nede skal vekk. ;)

 

Ærlig talt, det er overraskende mange som mistolker det med svømming og body-shave. Body-shave er ikke for å svømme fortere, å få minst friksjon, men å få fullstendig følelse over kroppen. Det etterlates døde hudceller, så man minker følelsen over kroppen.

 

So they claim. :cool:

Lenke til kommentar
DER fikk jeg internett tilbake. Lynet knerta nettkortet og tven min, faen heller, altså.

 

Jaja, var i Oslo med klassen i går og fikk connecta mer med Kathrine... which is nice! Mac-Gyver: jeg har forstått det sånn at dere er sammen nå, eller? How fortunate :)

Ja... :love:

 

__________________

 

I morra blir det relakkering av PC-kabinett folkens.. Innside og utside.. Hele greia skal lakkeres i .......

 

 

...krom ja... Genial "farge". tenke seg den lyser fint opp i solskinnet.. :D

Lenke til kommentar
Ingen konfirmasjons barn der ute som vil donere noen kroner til røyk? Eller? Skriver eg kontoen her eller skal vi det gjennom pm?  :roll:

Du kan få til en 10-pak på mandagen :love:

:p

 

 

Jaja eg får gå tur med hunden uten røyk nå da. Er eg heldig møter eg på en full person som eg kan bomme en røyk fra.

Lenke til kommentar
Sweet P90  :dribble:

 

Et spm, er du medlem i en en pistolklubb eller lignende som driver med taktisk skyting og lignende siden du her en slik rakker?

Hehe.. det er bare en airsoft-versjon. P90 er ikke noe sivile får eie uansett.

Airsoft?

 

Sivile får ei litt av hvert de. Var i forbindelse med jobben hos en kar som hadde noe hemningsløst med våpen.. blant anet en m4 som var semi, full auto er ikke lov men semi er. For et våpen.

Lenke til kommentar
Gleder meg konfirmasjonen i dag :p kl 11:00 :roll: fikk gjester ca 33-35

Skal i konfirmasjon nå på søndagen selv.

Har ikke så veldig lyst at deg gjør noe. Konf er booring as hell..

Konfirmasjoner bruker stort sett å være ok de, du kommer "for sent" til kirka... og du forsvinner rett etter middag pga jobb / prosjekt eller i disse dager eksamens lesing

Lenke til kommentar
:p

 

 

Jaja eg får gå tur med hunden uten røyk nå da. Er eg heldig møter eg på en full person som eg kan bomme en røyk fra.

Var lite med "full" liv på sortland i kveld i allefall. Tror de fleste "ladder" opp til 16. :roll:

Yup. Tror kompisene mine også lader til 16/17. Eg tror eg skipper fyringen i år. Lei..... :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...