sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 SnowDog, du så ikke no mer til hu dama da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Daniel: Jeg syns du skal gå ditt! Viss du ikke har drekt deg drita før, da mener jeg _litt_veldig_drita, så gjør det nå! Gjør ikke noe med en liten erfaring her i livet vell? /me bruker btw fixedsys fonten i msn, 1337 eller Daniel? Jau, hvis den er svart, ikke bold, ikke underline, ikke kursiv og ikke gjennomstrek. Fargen er ikke såå viktig. Selv bruker jeg svart plain verdana. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 SnowDog, du så ikke no mer til hu dama da? Hun ebony chick'n? Nei eg har jo ikke vært på byn siden spetakkel konserten og ingen kompiser kjenner henne så nope. Desverre :grine: Kan jo være eg møter henne igjen neste gang eg er på byn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Like wtf. Jeg mener det, kvinnfolk kan komme inn i en utolig sterk vennegjeng og ødelegge så djevelsk mye. Det er helt sykt. Nei det er ikke jeg som har problemer, men kamerater av meg som nå ryker i hopen pga et par stykker liker samme kvinnfolk. Og dama går seff rundt på alle sammen og koser og gir klemmer og herjer og gir tegn som en hver man ville funnet ut på hva de var fornoe. BLAH! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jenter er djevelens verk... Her er det viktig å passe på... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vel, egentlig ikke. Er svindyrt IMO. 160kr elns for 6'er med Ice Meneh, jeg tror jeg nøyer meg med 3 stykk i stede for. Orker ikke å drikke meg full i dag. Her sørpå har vi fått Faxe- og Tuborgflaskene under <10 *grin* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Eg har månedens værste hodepine nå. Har ikke paracet eller ibux hjemme. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kom på irc så skal jeg dcc'e deg ett par paracet'er SnowDOG_. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hodepine er ingenting.. Feber, forkjølelse, 3 liter cola og 2 poser med "Friench Fries" er mye verre.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hmm... Mange skumle folk her i verden, og en av dem har forvilla seg inn på forumet her. Denne kvelden blir ganske rolig for min del, skal bare snakke med carina og slappe av, og så skal vi få starta opp klanen igjen i kveld. Må prøve å finne en cola. *gå og lete* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Væsjegod Mario, håper det hjelper Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 vær forsiktig med å ta for mangen! min første post i so. Håper jeg er velkommen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 LOL @ Dikky ! Sitter å laster ned litt på jobb, 263.53Kb/s , 127.66Kb/s og 15.21Kb/s ... festlig Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Velkommen pebbe. Du er jo ikke helt ny på forumet du, så du er velkommen. Etter min mening hvertfall ;P Så lenge du ikke spør hva SO står for =D Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg fikk veldig lyst på den paracet'en oppe i venstre hjørne - har noen spist den ennå? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hmz, nei, den er ledig fortsatt. Du kan få den hvis du vil, håper ikke Mario synes det er dumt. Da får han få alle de andre ibux'ene. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 /me stikker av med alle Paracet'ene og Ibux'ene... *grin* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 /me stikker av med alle Paracet'ene og Ibux'ene... *grin* Ja, glimrende ide :ide: Så stikker vi ned til elva og knuser dem, og røyker dem... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 *skyldsfølelse* /me knipser en Ibux over til JayHeM Happy now ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg