Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aaah!!! *strekke meg litt*

 

Da dro nettopp dama.. Ganske trøtt jeg nå, la meg seeeeint (01:00), så jeg tror jeg legger meg nå... Måtte bare hilse innom, sånn for å ha gjort det liksom.. ;)

 

Også, til Oslo og faktisk kjøpe og betale de nye skoa jeg fant i morra, og grillfest senere på kvelden.. Blir kjempemorro.. Gleder meg allerede... Kews dere folken....

 

Ang. Konf. penger. Selv hadde jeg 18 Gjester (mesteparten av fæmilyen bor fortsatt i Danmark), og jeg endte opp med 14k og en sykkel til 4k.. Er faktisk utrolig fornøyd, selv om bestekameraten min fikk 45k, og en annen 30k + snøscooter til 80 liksom.. Men som sagt, kjeg er fornøyd..

Lenke til kommentar

AHHHHH!!! Maken til dag har eg bare drømt om i hele vinter! Det startet med at en vennine hentet meg og vofsen og turte opp til en kompis som ikke var hjemme enda fra jobb. Vel hunden min og hannes hunde lekte og koste seg i solen mens vi bare daffet og koste oss i solen. Så grillet vi og eg drakk øl. Daffet i den digge varmen og det var rett og slett sommer hele dag. Masse folk og mye liv rundt om og det skaper jo sånn digg sommer atmosfære. Etter dette turte vi ut på en nedlagt miliærbase som er egentlig stengt for alle. Der gikk vi innover en stund og plutselig klikket santoz krakilsk. Kompisen min mente han så en menneske skikkelse og begge hunden skjøt rygg (bust) og knurret for fullt. Det rare er at vi lettet rundt der som kompisen min "så" skikkelsen og det var ingenting å se og ingen kunne ha løpt så fort (ikke en kjapt hunde engang) anyways vi gikk lenger inn og fant det perfekte utsikt stedet eg har sett på lenge. Der tok vi oss noen røyk mens vi preiket og hundene lekte. Etter dette så rånte vi litt rundt og så så vi en bil med noen rånere som hadde kjørt opp en sånn vei mur ting som skal holde biler vekke fra fortauet og tidelig var det høy hastighet og muligens promille. Anyways på veien vekk der fra så kom det en del purke biler og vi kjørte tilbake det og tok noen bilder. Så kjørte vi til byn og rånte litt der og så på alle de deilige damene som var ute og det VAR MANGE! Mye liv i byn og det var så syden atmosfære. Stoppet opp forskjellige steder for å røyke og lufte hunden. Anyways en grunn til at det var så digg idag var også at hunden er nå 100% bil frisk. Før spydde han uansett om vi kjørte korte turer men nå har han heldigvis blitt vant til kjøring og eg kan slappe av. Han er også nå erklært 100% husren! :w00t:

 

Nå mangler det bare å få han til å bli hjemme alene i noen timer uten at han klinker eller bjeffer.

 

Nå er vinduet helt åpent og det er bare digg i luften altså.

 

 

 

Forresten noe ekkelt skjedde. En rosa dame på 50 prøvde å skjekke meg opp idag. :sick: og purken sto og glodde på meg og hunden lenge. :thumbdown:

 

 

Anyways Eg er så glad!! :thumbs:

 

Kordan har dokkors dag vært?

Lenke til kommentar

Er det noe liv her nå da? skal legge opp bilder av miss norway damer :)

 

http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?p=592#592

 

kommer flere etterhvert. har film og som må redigeres og komprimeres.

 

Ho blonde er faen meg fin. Uheldig ansiktsutrykk desverre, men ho var liksom perfekt. rumpe pupper(ikke store men normale) svai rygg bein ansikt armer og tror jeg...

 

humøret akkurat nå høres ut som at bildene skal ha en praktisk nytte :p

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Man må registrer seg for å se det derre der :thumbdown:

 

Ble vist ikke kvelden jeg trodde det skulle bli.

Vi gikk ned på lekeplassen da klokka var 11 pga vi trodde alle småungene hadde lagt seg på den tida, men neida...så vi satte oss ned og tente grillen og røyken og hadde akkurat gjort ferdig vår første øl da det kommer en fjottpeis og jager oss bort. Så det ble verandaen. Dog, var hyggelig det ja.

Og så var det folk som skulle vekke meg før de dro, men selvsagt ikke gjorde det :mad:

Begynner å bli lei..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...