Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Earendil: I don't like you very much!

 

 

 

Bortskjemte unger.

And?

Å klage over å få "bare" XXXX kroner blir bare for dumt, nesten enda verre blir den massive sammenligningen. "Han fikk mer enn meg, BUHU!"

 

Poenget med konfirmasjonen er liksom at man skal "modnes", ikke akkurat en "moden" holdning man viser når man tenker slik enkelte gjør. :)

 

Konfet meg for øvrig borgelig selv, hvor mye penger jeg fikk skal jeg ikke si. Klart, var jævla kjekt å få litt tykkelse på lommeboka, men i ettertid angrer jeg, fordi jeg VET at jeg gjorde det for, nettopp, pengenes skyld. Det blir bare feil...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hmm.. Så det skjuler jeg faktisk en myk, tankefull og litt småfilosofisk HalTan bak den røffe fasaden :p

mener du ikke røde fasaden? :grin:

(tenk politisk)

 

huff, klage over å få lite på konfirmasjon e'kke bra nei...

fikk selv 10 000 kr i fjor, kjempe fornøyd!

men eg tror eg ville revurdert om eg burde ha gjort det kristelig og gjort det borgelig i stedet... Men da vill eg vel blitt en "skam" for den eldre genarasjonen i familien... :hmm:

Lenke til kommentar
I dag er det øl og grilling! :woot:

Dog, jeg har ikke noe å drikke og heller ikke noe å grille.

Får se hva gammla kan ordne opp :blush:

Hahaha du skrev det eg hadde tenkt å skrive. Har riktig nok skrap opp noen kroner til røyk. :green:

Har ikke røkt på 25 timer :scared:

Dog, tror jeg røyker når jeg kommer til grotta i kveld. Øl, grillmat uten røyk hører ikke sammen.

 

erm, jeg sitter å ser på det gammle dialup passordet som vi hadde for lenge siden, og ser ikke før nå at det er wTF.NR.8 :p

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...