Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en Helvetes natt....

Først måtte jeg kjøre ut på lande og hente en kamerat av meg da Cossie'n hans hadde stoppet, så ble jeg ringt flere ganger etter 03.00 inatt av x'en min som var full og av noen kamerater av meg som fikk motorstopp 15 mil fra stavanger. De sliter :p

 

Hartge fikk smaken på egen medisin, Majken vekte han i natt og han var visst trøtt og gretten :p

Lenke til kommentar

Bare jeg her som valgte å ikke konfirmere meg? Jeg ser på komfimering som bullshit uansett om det er kristlig eller borgelig.

 

"Velkommen til de voksnes verden liksom"

Kan jo ikke en gang kjøre moped før et år etter komfirmeringen jo. Ser ikke på 15år som en "voksen" alder egentlig.

Lenke til kommentar
Bare jeg her som valgte å ikke konfirmere meg? Jeg ser på komfimering som bullshit uansett om det er kristlig eller borgelig.

 

"Velkommen til de voksnes verden liksom"

Kan jo ikke en gang kjøre moped før et år etter komfirmeringen jo. Ser ikke på 15år som en "voksen" alder egentlig.

Penger :)

Hadde aldri konfirmert meg hvis jeg ikke hadde fått penger :p

Lenke til kommentar
Nevah... :p

Visst jeg ikke får mere enn 8000kr, blir jeg utrolig misfornøyd...kommer bare 18 gjester da:/, hm..

Utrolig misfornøyd?

 

Så det du mener å si er at hvis du får 7999 kroner oppi fanget i morra helt uten grunn, så blir du utrolig misfornøyd? Bortskjemt? :)

 

Jeg fikk forsåvidt 12000, og var fryktelig fornøyd med det. :)

Satt ingen "krav" selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...