Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176246&st=40

 

bombe at den er stengt uten videre melding? sensurert og alt! uproft? :yes:

 

Videre, men herregud da folks! Han mente det ikke rasistisk, så nå får du slutte å overdrive.. Og HalTan, ikke kom her og si at du syns pakistanere, eller andre utlendinger lukter godt, for det gjør de ikke. Lukter relativt vondt skal jeg si deg, vaffal de jeg har vært borti. Er jeg rasist da? Nope.. Jeez.. OVERDRIVELSE av kamp mot rasisme blir bare teit!

Lenke til kommentar
Og HalTan, ikke kom her og si at du syns pakistanere, eller andre utlendinger lukter godt, for det gjør de ikke. Lukter relativt vondt skal jeg si deg, vaffal de jeg har vært borti. Er jeg rasist da? Nope.. Jeez.. OVERDRIVELSE av kamp mot rasisme blir bare teit!

Jeg ville kalt deg en rasist med slike holdninger som det der...

Lenke til kommentar
Og HalTan, ikke kom her og si at du syns pakistanere, eller andre utlendinger lukter godt, for det gjør de ikke. Lukter relativt vondt skal jeg si deg, vaffal de jeg har vært borti. Er jeg rasist da? Nope.. Jeez.. OVERDRIVELSE av kamp mot rasisme blir bare teit!

Jeg ville kalt deg en rasist med slike holdninger som det der...

Hva er det som er rasistisk med det da? Fortell meg det.

Er det bare fordi jeg er en smule frekk? Det er jo uvesentlig hva slags hudfarge personen har, men når alle pakistanere jeg har møtt lukter vondt bruker jeg den definisjonen. Hvis jeg sier at en svenske lukter vondt, er jeg fortsatt rasistisk da? Eller hvis jeg sier til HalTan at han lukter vondt? Det blir bare for teit denne overdramatiseringen.

 

Edit: Bra Åsmund. Så det først nå, men dette blir da siste innlegg fra meg.

Endret av d00fen
Lenke til kommentar

Hei igjen! (Vært og dusja)

 

Uhm.. nei jeg er overhodet ingen rasist på noen som helst måte. Og jeg skal innrømme, jeg har ikke vært borti så altfor mange utlendinger. Det eneste jeg vet er at vi har 2 pakistanere og 1 iraker i klassen. Irakeren er den som er greiest av de, men man merker lett at det fort kommer matlukter fra ting de eter som jeg overhodet ikke klarer å holde ut med over lengre tid. Da jeg ikke er vant til det.

 

Også må jeg nesten si at pga. enkelte lukter noen har (de fleste jeg har truffet) ikke lukter særlig godt i lengden, og jeg ville ike bare klart det over lengre tid, selv om jeg kunne vært veeeldig god venn med personen og ikke gått av schpeder for det..

 

Jeanette; Hun er som sagt halvt vietnamesisk. Man kan se at det er noe utenlandsk over henne, og det er vanskelig å gjette hvilket land, mer er det ikke..

100% norsk språk, 100% norsk oppvekst og det er kulturen hun har levd seg inn i.. Og dette siden hun er født og oppvokst her.

 

men, men... @ holger: bilde.. greit! (Fjerner det fra serveren der i morra, pgs. båndbredde... ;)

 

##fjernet av hensyn til båndbreddegrenser ;) - til dere som ikke så det, too bad ## :love:

 

Og en ting til, håper ingen her tok meg som rasist, og jeg synes at vi planter denne saken om rasisme eller ikke her. Også går vi til linken foreslått ovenfor for å diskutere religion osv.. ;)

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Mac-Gyver! Det jenta var fin :roll:

ja.... :love:

 

Men, *gisp*, et kors! Fyddam.

 

Hva man skal synes om slikt eller ikke er opp til hver enkelt.. Jeg respekterer deg mann! OG bra du sier det, men bare nevner at det er opp til hver enkelt.. :)

 

Mac-Gyver er din jenta eller?

Ja, det er hun jeg har snakket om hele tiden.. Min, MIN, MIIIN!!!! :love:

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så er noen av de vakreste jentene/kvinnene halvt asiatiske jenter. Fy pokker kor vakker den bladingen er! Altså asiatisk/hvit er vakker som fy! Liker blandinger av svart/hvit og andre raser også. Kjenner en jente som er halvt indisk og halvt norsk og hun er bare smellvakker. De fleste blandinger som eg har sett er fine!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
For å være helt ærlig så er noen av de vakreste jentene/kvinnene halvt asiatiske jenter. Fy pokker kor vakker den bladingen er! Altså asiatisk/hvit er vakker som fy! Liker blandinger av svart/hvit og andre raser også. Kjenner en jente som er halvt indisk og halvt norsk og hun er bare smellvakker. De fleste blandinger som eg har sett er fine!

Det har du faktisk rett i.

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti noen blandinger.

Men hun her er vel den peneste jenta jeg har vært borti noensinne.

Og liksom, har vært borti mange pene jenter, men ingen som har en så flott personlighet som hun her i tillegg..

Jeg er den typen som synes personlighet er noe av det viktigste på en jente, men hun bør ha utseende med seg også. Og må si at hun her er den typen jente som har begge deler, og de finner man sjelden mener jeg...

 

Uansett, jeg tror jeg planlegger å skrive ferdig rapporten i Nat.M. og går og legger meg. Må også rydde litt her og samtidig ha sovet såpass i natt at jeg ikke sovner mens Jeanette er her i morra...

 

Håper dere koser dere. Og jeg må beklage til dere som ikke har fått sett bildet, når jeg legger meg forsvinner det. Pga. Båndbreddekapasitet på serveren. (fått låne plass på domenet til en jeg kjenner)

Så det så!

 

Søv gødt folkens... :)

Lenke til kommentar

Masse mulatter er deilige damer. Har også en ting for slike jenter.

Men jeg har litt problemer med de som er skikklig negere (vet ikke hvordan jeg skal klare å forklare det på en nøytral måte), men da tenkte jeg på de som er skikklig mørkhudete, svarte. Sånne fra dypeste afrika, Sutukoba og slik.

Vet ikke, en slike mennesker er ikke pene på noen måte synes jeg.. Men som folk sier, smak og behag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...