Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan forvente deg masse kos med en slik gave ;)

 

Tenkte på en ting. Datakomponenter er spennende.

Men tester og massekommunikaskjon gjør det egentlig litt kjedelig å kjøpe komponenter.

Alle kjøper det som tydeligvis er best i følge andre brukere og tester.

Magien forsvinner litt liksom.

 

Husker jeg drømte at jeg fikk mange litt eldre hk. i en butikk. + andre komponenter. ahhh... en magisk drøm.

Lenke til kommentar

Søt jente det bfisk, men personlig er mere jenta mi noe for meg...

Hun er dog halvt Vietnamesisk, men det merkes ikke. Hun har vanlige øyne og alt sånt, bare helt nydelig.

Mora er vietnamesisk og flytta hit når hun (mora) var 1 år gammel, så alt ved henne er norskt liksom... Slipper vonde lukter i huset og alt. Det er jeg glad for. Hadde det luktet "innvandrer" av henne hadde vel saken vært en annen, og hadde hun hatt asiatiskt utseende hadde hun ikke vært så søt.. ..vil jeg tro.... :roll:

____

Men du, har du snakka noe med kathrine idag da?For du burde vel det og hvis du vil noe med henne liksom.. ;)

___

Morsom hendelse. Jeg og 2 kamerater dro idag til faren til han ene kameraten min i Oslo. Så når vi kom opp var han ikke hjemme, og svarte ikke på mobilen. Så vi begynte og skulle til å låse opp døra, men faren hans hadde bytta den nederste av de 2 låsene fordi han har noen folk etter seg.. :p

uansett, Vi kom ikke inn nede ved hovedinngangen fordi han ikke har nøkkel til den døra, så en av de som bodde der kom hjem mens vi var der, så vi fulgte etter ham. Så gikk vi opp, og dreiv og skulle låse opp, og han som slapp oss inn nede bodde på andre siden av gangen. Så rart på oss ja...

Så kom vi til den andre låsen, og den gikk ikke opp. Dreiv å tulle med at vi skulle sparke opp døra, eller slå den inn med balltreet vi kjøpte i gave til en kamerat. Da kom naboen ut og hadde ringt politiet osv, fordi han trodde vi skulle bryte oss inn.. Lol... Så vi forklarte jo at det var faren hans, Vidar, som bor der osv. men han nekta og høre osv... Ganske raske til TBanen da ja... :S

________

@Anette_87

Tror ikke du trenger å være med ut å kjøpe sko jeg, jeg fant idag og skal ut og kjøpe de med pappa på lørdag... Egentlig i morra, men da kommer Jeanette. Og det blir så kos at ingenting skal forstyrre det liksom... :thumbup:

___

 

Uggh!! langt innlegg det, ihvertfall i Fast reply boksen.. :p

Sliten i hånda mi nå, tror jeg stikker og dusjer før jeg ringer jeanette....

Også skal jeg legge meg tidlig idag, er møkka sliten etter 5 timers gåing i oslo...

kos dere folken, og lykke til bfisk. I'm here to support you!

Lenke til kommentar
Hun er dog halvt Vietnamesisk, men det merkes ikke. Hun har vanlige øyne og alt sånt, bare helt nydelig.

Mora er vietnamesisk og flytta hit når hun (mora) var 1 år gammel, så alt ved henne er norskt liksom... Slipper vonde lukter i huset og alt. Det er jeg glad for. Hadde det luktet "innvandrer" av henne hadde vel saken vært en annen, og hadde hun hatt asiatiskt utseende hadde hun ikke vært så søt.. ..vil jeg tro....

 

"å lukte innvandrer"? :scared: Litt av noen holdninger du har ja...

Lenke til kommentar
Slapp av, det er ikke ment rasistisk nei. Bare det at jeg ikke er så glad i slike hmmm.... "eksotiske" lukter.... :ermm:

Neivel, men reagerte mest på "Hun er dog halvt Vietnamesisk, men det merkes ikke"... Som om det skulle være noe spesiellt negativt...

Nej nej, men trengs ikke å se så trangt på ting, han er jo sammen med henne. De fleste skjønner vel tegninga på at han ikke er rasist da.

 

med lukter så mener han sikkert røkelser , thai mat o.l. som har en del skarpe lukter.

Lenke til kommentar

enig at det høres rasistisk ut. ikke positivt. eksotiske lukter?

Har du vert blandt mange invandrere og fått en slik oppfatning eller er det en rein ulogisk subjektiv oppfatning. Du bør kontrolere den objektivt!

 

syns asiatisk utseende er fint jeg.

 

Edit: klikker F5 og venter...

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Asiater er jo nice. Men fremmed-kultur-lukt liker jeg ikke. Tror dog ikke asiater er de verste på det området. Kulturer er forskjellige, og det er helt naturlig at folk ikke er begeistret for _alt_ hva de andre kulturene går ut på. Det er som når folk flest klager over grilldresser og campingliv.

 

EDIT: Hva med bilder av din utkårede MacGyver?

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, man liker det man liker og det er greit, du trenger ikke si fks at du tenner like mye på mørkhuda som hvite, men det hørtest ut som han mente at invandreren i seg selv lukter. Som noe skittent.

venter bare på en forklaring på hva han mente.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...