Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Snowdog_ : Må si at du kan det med å gjøre folk nysgjerrig... Tell me, hva slags ramp har du vært å gjort nå ... ;)

Eg har vært slem inatt. Det var jo fullmåne og greier.

 

 

Hehe neida. Ved et hus som har vært forlatt (Det er ingen møbler og ingen aktivitet der) i en mnd er det en container og masse boss og skrot der. Ved siden av denne er det en bil uten skilter og en svær hunde bur. Buret har ligget ute i en mnd som sagt og eg mener de hadde tenkt å kaste den. Vel eg nappet den opp siden eg klasifiserte den som boss. Har litt dårlig samvitighet men den lå jo ved siden av den overfylte containeren.

 

 

:blush: Har eg vært teit nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ha alkoholsalg, men de under 18 må ha med seg verge som er over 18, og hverken personen under 18 eller vergen kan drikke. (De får et stort stygt kryss på hånden eller noe sånnt, for at folk skal se at de ikke skal kunne kjøpe alkohol)

 

EDIT:

Ring til stedet som har konserten og si at du er under 18, men gjerne vil på konserten. Så sier de sikkert at du må ha med verge osv.

Men det kan kanskje være litt lurt å sjekke den loven litt opp før du ringer.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Jeg skulle egentlig dra med meg pappa på Big Bang (eller var det omvendt?), men det var før 1. Mai, og Teatergarasjen likte ikke å ha folk under 18 på konserter der fordi det var vanskelig å kontrollere om de drakk eller ikke.

 

Du har ikke noen kamerater eller lignende som kan være med då?

Lenke til kommentar
Hvor mange prosent av hjernen bruker man?

hehe, si det...

Når jeg snakker med noen kunder så føler jeg at enkelte ikke bruker den i det heletatt.

Men tror det ikke er snakk om så mange prosent, 10% ? vet ikke jeg ...

 

 

PS: Har bestillt pizza nå med 1,5L cola.

Endret av Wabby
Lenke til kommentar

...og JEG har vært ute og vært sunn, desverre under tidenes syndeflod. Var ute og jogga i lysløypa, og når jeg er så langt hjemmefra som mulig (ca 3 km) , tror dere faen ikke det begynner å tordne, og sekundet etter regner det SPIKER? Etter et minutt er jeg dyvåt til skinnnet, kan ikke huske sånt regn på magne år. Velvel - det går over til hagl! Fant et hagl som var 1cm i diameter eller no. Var heeelt syko-byko.

 

Jaja, forbedra tida mi fra forrige gang med over 20% da, og følte meg merkbart sterkere. En varm dusj og rene klær, en barbering og litt god parfyme, og en shake, så var det ikke så ille likevel =)

 

Men hva synes dere om Kathrine da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...